Sophin Gellac 639

Witajcie :)
Dzisiaj będzie o lakierze Sophin Gellac 639 który otrzymałam w paczuszce współpracowej od Sophin Polska.
Czy Wam się spodoba sami zobaczcie ;)


Sophin Gellac 639 to śliczny i dziewczęcy róż. Jak wiecie pewnie ja uwielbiam róże - ciemne, jasne, pastelowe, neonowe wszystkie! :)
Podobnie jak inne lakiery tej serii mają one wykończenie żelowe bez użycia lampy UV, na wierzch natomiast nakładamy Top z tej serii.
Kolor jego jest uroczy i delikatny, zamknięty jak inne w buteleczce o pojemności 12 ml.
Pędzelek prosty i cieńszy, dwie warstwy wystarczą aby ładnie pokrył paznokcie.
Jedna jak i druga warstwa szybko schnie, po kolorze malujemy oczywiście paznokcie Top Gellac i to wszystko :)
Top nadaje paznokciom połysku, oraz wyglądu żelowego, schnie bardzo szybko.
TUTAJ możecie obejrzeć wszystkie lakiery tej serii :)
Jak Wam się podoba?
Ściskam :*
                                                                                                            Magda ♥♥

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za różem u siebie, ale u kogoś już tak :) Nawet ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie rózu ale ten jest nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ukochany odcień różowości:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam róż. Śliczny jest ten twój.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię roz i ten również mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki, dziewczęcy kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ! Bardzo ładniutki odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, taki cukiereczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny cukierkowy róż :) Akurat takiego brak w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki ;) lubię wszystkie różowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń