Kampania Stovit Naturalnie Owocowe

Witajcie :)
Dzisiejszy post nie będzie kosmetyczny, ani pazurkowy , ale baardzo słodki ;)
Streetcom zna pewnie sporo z Was, niedawno otrzymałam od nich paczuszkę Ambasadorską.
W środku znajdowało się 10 słoiczków z przepyszną konfiturą , oraz ulotki :)
Naturalnie Owocowe to aż 70% owoców i tylko 26% cukru.

Częścią z nich podzieliłam się ze znajomymi, a reszta powędrowała do rodzinki i domowników.
W paczuszce znalazło się pięć smaków:
wiśnie,
owoce leśne,
truskawki,
brzoskwinia z marakują,
cztery owoce.
Szczerze nie napiszę, które są najlepsze ponieważ wszystkie bardzo mi smakowały :)
Choć mój mąż postawił na wiśnie, a synek na truskawki :)
Naturalnie owocowe zawierają tylko to, co dla zdrowia dobre. To pyszny mix owoców z dodatkiem soku z cytryny i aceroli, w którym nie znajdziesz syropu glukozowo-fruktozowego , konserwantów, barwników i sztucznych aromatów.
Wysokiej jakości skład, jak również krótki proces przetwarzania, gwarantują zachowanie dużych kawałków owoców ,niską kaloryczność oraz to co w owocach najlepsze - smak prosto z natury.

Przysmak owocowy truskawki.
Produkt pasteryzowany.
Składniki: truskawki, cukier, skrobia, sok z cytryny, sok z aceroli.
Sporządzono z 70g na 100g produktu.
Ja wypróbowałam Stovit do kanapek, naleśników, babeczek, jogurtu naturalnego, lodów, ryżu - żałuję że nie zrobiłam więcej zdjęć.
Mój mąż bardzo polubił Stovit Wiśnie z pizzą :D
Gdy zrobiłam naleśniki z owockami szybko zniknęły z talerza :)
Stovit jest idealny do ciast, babeczek, lodów, jogurtów naturalnych, naleśników, tostów i grzanek i wielu wielu innych potraw. Same spróbujcie ;)
                                                                                                                     Magda ♥♥       
#NaturalnieOwocowe #Stovit

9 komentarzy:

  1. O jaaaa,tak sie napatrzylam na te smakowitości, az mi sie jesc zachcialo.ps.fajnie wypróbować takie dobre dżemiki😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jakbyś mieszkała bliżej to bym zaprosiła na np naleśniki ze Stovitem :D

      Usuń
  2. Sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie! Nie chcieli mnie na dżemy... chcieli na piwo Somersby, które do dzisiaj nie dojechało , czekam już trzy tygodnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak oglądam zdjęcia, to robię się głodna :P Chyba kiedyś próbowałam dżemów z tej firmy.

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naleśniki! Muszę zrobić w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń