Pablo Color i motylki

Witajcie :)
Chciałam Wam pokazać lakier, który wypatrzyłam podczas niedawnych zakupów w markecie. Spodobały mi się kolorki, więc na próbę wzięłam dwa.
Dzisiaj będzie jeden z nich :)
Jeśli kiedyś miał z Was ktoś marmurkowe lakiery firmy Lemax, to są one bardzo do nich podobne :)
Lakier ten jest firmy Pablo Color, a że firma nie była mi wcześniej znana wzięłam tylko te i szczerze to żałuję bo fajnie się nimi maluje, trzymają się kilka dni i są śliczne, a w markecie nagle zniknęły z półek :(

Zdjęcia nie do końca oddają jego urok, ale bardzo ciężko było mi go uchwycić, choć starałam się jak mogłam ;) 
Dlatego zdjęcia są również na słońcu :)
Lakier ma prosty pędzelek, konsystencję rzadką ale nie zalewa skórek i bardzo przyjemnie się nim maluje :)
Warstw mam trzy, ale byłam bardzo zaskoczona bo lakier bardzo szybko schnął więc to jego wielki plus. Dodałam mu troszkę uroku motylkowymi stemplami.

Jak Wam się podobają? 
Ściskam mocno :*
                                                                                                        Magda ♥♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny kolorek, ja wlasnie, zastanawialam sie nad ich kupnem, bo u mnie są jeszcze w Tesco a teraz to jeszcze w promocji za niecałe 4 zl ale właśnie balam sir jak beda kryły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety już ich nie ma, 3 warstwy troszkę jest ale fajnie że szybko wysychają :)

      Usuń
  3. Fajnie wygląda z motylkami :) Ja jakiś czas temu kupiłam trzy lakiery tej marki, ale w pastelowych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. noo przyznam, że ciekawie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek śliczny, a motylki dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam wersję bez maczku ; całkiem przyjemne są te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swego czasu kupiłam jeden ale jeszcze czeka grzecznie na swoją kolej ;) Ten Twój jest b. przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują! Nigdy tej marki nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń