Różyczki na Wibo BB

Witajcie :)
Wakacje czas zacząć ;) Mój synek ukończył właśnie pierwszą klasę ze świetnym wynikiem, a mama chodzi dumna jak paw;)
Płytka, która pojawi się w poście często gości u mnie na paznokciach, bo ją bardzo lubię i świetnie się odbija (jakimkolwiek stemplem bym nie robiła).

Lakier, którego użyłam to śliczny, kremowy, beżowy Wibo BB oddychający lakier do paznokci o działaniu odżywczym i pielęgnującym nr 1. Zawiera on hexanal, opatentowany składnik który gwarantuje poprawę kondycji paznokci już po 4 tygodniach stosowania - jednak ja nie używałam go na tyle długo aby móc stwierdzić czy moje paznokcie dzięki niemu się poprawiły (w tej chwili są i tak w dobrym stanie;) )
Kolorek jest idealny, jego dwie warstwy wystarczą aby pięknie pokryć paznokcie. Nie smuży, a pędzelek jego jest prosty i wygodnie się nim maluje.
Lakier mam na paznokciach trzeci dzień i na dwóch z nich zaczęły lekko ścierać się końcówki, jednak nie odpryskuje, nie odchodzi więc myślę że nie jest najgorzej.
Lakier ma kwadratową buteleczkę o pojemności 8,5 ml. 
Z tego co kojarzę to są inne, ale bardzo podobne odcienie BB.
Stemple to mój ulubiony lakier Kind of black S Colour Alike.
Jak Wam się podobają? ;)
Ściskam :*
                                                                                             Magda ♥♥

9 komentarzy: