Holo Polish H001, holograficzny lakier od born pretty store

Witajcie :)
Za oknem w końcu cieplutko, myślę że u Was również :)
Chciałam dzisiaj Wam pokazać cudny lakier holograficzny, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem born pretty store

Uwielbiam takie migoczące błyskotki na paznokciach i dlatego wybrałam ten lakier, choć ciężko było zdecydować się na kolor ;)
Lakier nie jest ani za rzadki, ani za gęsty jest w sam raz. Nie zalewa skórek, a pędzelek jest prosty i wygodnie się nim maluje.
Lakier mieni się w kolorach zielonym, fioletowym, szarym, żółtym a nawet czerwonym - w zależności od kąta padania światła. Najpiękniejszy jest w słońcu :)
Buteleczka jest kwadratowa o pojemności 10ml.
Na paznokciach mam dwie warstwy, jest to wystarczające aby pięknie wyglądały :)
Postanowiłam dodać mały stempelek i dosyć fajnie się to skomponowało.
Czasem ciężko uchwycić mi piękno lakieru, ale on idealnie pokazuje swoje piękno i nie namęczyłam się robiąc zdjęcia :)
Jeśli spodobał się Wam lakier to zapraszam TUTAJ, w tej chwili kosztuje 9,99$.
Na produkty nieprzecenione możecie użyć mojego kodu  URL91 , a otrzymacie 10% zniżki, a wysyłka nierejestrowana jak zawsze darmowa.

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka, bo każdy z nas jest dzieckiem :)
Ściskam :*
                                                                                                  Magda ♥♥

14 komentarzy:

  1. Sliczny lakier :) Najlepszego z okazji Dnia Dziecka Madziu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! Muszę taki kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 2 lakiery z tej kolekcji i są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 lakiery z tej kolekcji i są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki błysk ;-) Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy lakier. Idealny na imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam ale jeszcze nim nie malowałam. Ten biały stempelek fajnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby wszystkie lakiery tak dobrze kryły po dwóch warstwach... :)
    Cudny efekt!

    OdpowiedzUsuń