Bell Hypoallergenic 02 i naklejki wodne M017 od Born pretty store

Witajcie :)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda nie rozpieszcza, przez co choroby się czepiają, tym razem mnie...
W promocji 49% a dla mających aplikację 55% na kosmetyki zrobiłam dosyć spore zakupy(pokażę je w kolejnym poście) , a wśród nich znalazł się lakier marki Bell z serii Hypoallergenic o numerze 02.
Jest to blado różowy odcień różu, jest śliczny, delikatny i bardzo elegancki.

Buteleczka przypomina wyglądem kostkę lodu, jeśli chodzi o pędzelek to na początku ciężko mi się nim malowało bo jest ścięty, ale przyzwyczaiłam się.
Jeśli chodzi o warstwy to dwie grubsze, bądź trzy cieńsze potrzebujemy aby pokryły paznokcie. Przy pierwsze warstwie lekko smuży, druga idzie już lepiej ;)

Pomyślałam, że idealnym dodatkiem to tego koloru będą naklejki wodne, które otrzymałam w ramach współpracy od sklepu bornprettystore.com.
Naklejki bardzo mi się spodobały, dodają elegancji manicure :)
Są one bardzo cienkie, wygodnie się aplikują i są proste w użyciu.
Naklejki dostępne są TUTAJ i teraz są w promocji, kosztują 0.99$.
Na produkty nieprzecenione możecie użyć mojego kodu URL91 ,a otrzymacie 10% zniżki, a wysyłka jak zawsze jest darmowa.
Zapraszam na rozdanie, które trwa jeszcze chwilkę :) ROZDANIE
Ściskam :*
                                                                                                       Magda ♥♥

8 komentarzy:

  1. Piękny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te lakiery w kwadratowych buteleczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten kolorek :) lubię lakiery z bell, mam z tej serii taki błękit, też jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny aztec manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnym uzupełnieniem pielęgnacji skóry dłoni i paznokci jest miękka woda z filtra prysznicowego z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń