Golden Rose Ice Chic 26 i naklejki wodne Facetka FN035

Witajcie :)
Ostatnio bawię się naklejkami wodnymi i to one są użyte w dzisiejszym zdobieniu.
Pochodzą one z rozdania, które wygrałam jakiś czas temu u Lakierkowo. 
Poprzednie cudne wilki możecie obejrzeć w jednym z poprzednich postów :)

Naklejki, które otrzymałam mają trzy rodzaje wielkości na arkuszu, co pozwala ładnie dopasować je do paznokci.
Są proste w obsłudze i każdy by sobie z nimi poradził, dopasowujemy naklejkę do paznokcia, wkładamy ją na chwilkę do miseczki z wodą , po czym jak odejdzie nakładamy ją na paznokcia a nadmiar jej usuwamy np pędzelkiem , bądź specjalnym pisakiem ze zmywaczem. 
Wierzch pokrywamy topem i gotowe :)
A właśnie dziewczyny polecicie mi jakiś dobry top i odżywkę wzmacniającą paznokcie (lub jakieś naturalne sposoby)
Świetnym duetem do naklejek okazał się mój ulubieniec z Golden Rose Ice Chic 36, soczysty, idealny, malinowy :)
Serię Ice Chic bardzo lubię, lakiery trzymają się na prawdę długo, pięknie błyszczą i bardzo przyjemnie się nimi maluje.
Jak Wam się podobają naklejki? :)
Ściskam :*
                                                                                                      Magda ♥♥ 

7 komentarzy:

  1. Piękny jest odcień tego lakieru z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naklejki wodne. Stanowią łatwe i ładne urozmaicenie zwykłego mani :)
    Co do topów to używam naprzemiennie Seche Vite i Sally Hansen Insta Dri i z obu jestem zadowolona. Jeśli chodzi zaś o odżywkę to sama poszukuję jakiejś dobrej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się wzorki na paznokciach i ten kolor lakieru :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń