Zieleń i płytka BP-113 od born pretty store

Witajcie :)
Ciężko ostatnio u mnie z czasem, zdjęcia porobiłam już jakiś czas temu ale dopiero znalazłam chwilę na post (mój leń ogarnął mnie na całego;) )
Dzisiaj pokażę Wam lakier i płytkę, którą między innymi otrzymałam w paczuszce niespodziance od sklepu Born pretty store.

A w niej między zielony lakier i płytka, które bardzo mi się razem spodobały :)
Paznokcie malowałam wcześniej, do posta zanim się zabrałam to już lakier nosiłam i powiem Wam że trzymał się 4 dni po czym końcówki zaczęły się ścierać, więc nawet nie jest źle :)
Jakoś rzadko pojawiają się u mnie takie kolor zieleni, w sumie nie wiem dlaczego :D
Ten na pewno będę nosić jeszcze nie raz.
Lakier BPR005 ma 10ml pojemności, buteleczka kwadratowa, pędzelek prosty i wygodny w malowaniu.
Konsystencja w sam raz, ani za gęsta ani za rzadka, nie zalewa skórek.
Dwie warstwy wystarczą, aby ładnie pokryły paznokcie.
Jeśli spodobała Wam się ta zieleń to dostępny jest TUTAJ , w tej chwili jest w promocji :)
Na płytce BP-113, którą otrzymałam są 4 większe wzorki, bardzo dobrze się odbijają.
Jeśli spodobała Wam się płytka to zapraszam TUTAJ, w tej chwili kosztuje 1,99$.
Na produkty nieprzecenione możecie użyć mojego kodu URL91 , a otrzymacie 10% zniżki , a wysyłka jak zawsze jest darmowa.
Ściskam :*
                                                                                                        Magda ♥♥

19 komentarzy:

  1. super ta płytka, wszystkie wzory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dostałam tą samą płytkę i jako pierwszy nosiłam ten sam wzór też na zieleni tylko jaśniejszej ;) przegoń tego lenia w diabły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie geometryczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna płytka, bardzo fajne wzorki ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też rzadko maluję paznokcie na taki odcień zieleni,ale z tym wzorkiem robi kochana ogromne wrażenie -pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów i genialny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękne masz paznokcie. Stemple wyszły Ci bosko :) Ja mam zamiar niedługo się nauczyć je robić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne wzory ma ta płytka !!! Pięknie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń