Sophin 364 Tropical Splash + przezroczysty stempel od born pretty store

Witajcie :)
Jak tam, odwiedził Was Mikołaj? ;)
U mnie syn zrobił pobudkę o 6-ej bo przecież Mikołaj w nocy był, prezenty zostawił, nawet mleko i pierniczki zjadł ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać ostatni lakier, który przyszedł w paczuszce wpółpracowej od Sophin Polska.

Sophin 364 to cudowny szmaragd, ze srebrnymi drobinkami, które pięknie się mienią.
Lakier zamknięty jest w buteleczce o pojemności 12ml, pędzelek jest prosty i dłuższy którym wygodnie się maluje.
Pochodzi on z kolekcji Blue Lagoon, którą możecie zobaczyć TUTAJ.
Nie zalewa skórek i dosyć szybko schnie, pięknie się mieni i zachwyca ;)
Sophin 364 dostępny jest TUTAJ i w tej chwili jest w promocji ;) Oczywiście on jak i wszystkie lakiery tej marki są BIG5FREE, tzn bez toluenu, formaldehydu, ftalanów, parabenów i kamfory.
W paczce współpracowej od Born pretty store wybrałam między innymi przezroczysty stempel, który przychodzi w zestawie ze zdrapką. Jego średnica to 41mm.
Miałam z nim małe problemy, ponieważ jestem przyzwyczajona do mojego starego stempla, ale jakoś sobie poradziłam, choć szczerze to nadal uczę się nim posługiwać ponieważ niekiedy nadal nie udaje mi się nim nic odbić, z kolei innym razem szybko się pięknie odbija. Zdarza mi się również (zresztą widać to na zdjęciu niżej) że nie w każdym miejscu, bądź wzór nie odbija mi się cały, ale tak bywa. Myślę, że to kwestia wprawy i będzie coraz lepiej :)
Lubię przezroczyste stemple ponieważ dzięki temu dokładnie widzimy w którym miejscu na paznokciu mamy go odbić i nie musimy bać się że jednak nam to nie wyjdzie.
Stempel są dostępne w dziale Nail Art , a dokładniej TUTAJ, w tej chwili jest w promocji w cenie 3,59$.
Pamiętajcie, że możecie skorzystać z mojego kodu URL91 , a otrzymacie 10% zniżki (nie dotyczy ona przecen) , a wysyłka jest zawsze darmowa.
Ściskam :*
                                                                                                         Magda ♥♥

14 komentarzy:

  1. Ciekawy kolor :) Ja w stempelkach jestem totalnie początkująca i niestety takim przezroczystym mało kiedy udaje mi się cokolwiek odbić :P W drodze do mnie są 3 inne stemple i mam nadzieję, że z którymś się polubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, mi również nie każdy pasuje mimo tego że mam dobry lakier do stemplowanie to są stemple którymi nic mi się nie odbija

      Usuń
  2. Stempel idealnie pasuje do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemniaczek z tego lakieru! Miło się na niego patrzy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor lakieru. Ja z moim przezroczystym stemplem mam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko tylko choinki w tle brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niekoniecznie lubimy niebieskie odcienie lakierów, ale ten turkus jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń