Sally Hansen 500 i 210

Witajcie :)
Troszkę mnie tu nie było, ale myślę że powoli wracam :)
Nie wiem jak Wy , ale ja nie lubię takiej pogody, deszcz, śnieg i mega wiatr. Choć zimy nie lubię to już by mógł spaść śnieg, a nie codziennie aura inna :/
Paznokcie zmalowałam już jakiś czas temu, ale jakoś nie udało mi się ich Wam wcześniej  pokazać :)
Robiłam je pod konkurs i udało mi się wygrać lakiery Sally Hansen ;)

Podkładem jest Sally Hansen Pink At Him nr 500, to różowo brzoskwiniowy cudny kolorek.
Jest bardzo delikatny, subtelny, kremowy dla mnie idealny na każdą porę roku, nie tylko lato ;)
Buteleczka z wyglądu przypomina beczułkę, ze srebrną nakrętką o pojemności 14,7 ml. 
Bardzo przyjemnie się nim maluje, pędzelek szerszy, lakier jest troszeczkę rzadszy ale nie zalewa skórek. 
Dwie warstwy lakieru wystarczająco pokrywają paznokcie, lakier nie smuży i jest bardzo przyjemny.
Co do wytrzymałości to jest na prawdę dobra i trzyma się kilka dni.
Lakierem, który użyłam do stempli to Sally Hansen Miracle Gel Pretty Piggy  210, który też bardzo lubię, bo fajnie się go nosi.
Pojemność jego to również 14,7 ml i tak jak w numerku 500 pędzelek jest szerszy.
Lakier jest troszkę gęstszy, fajnie się odbija i jak widać nadaje się do stempli :)
Po wyschnięciu Pretty Piggy użyłam tego samego wzoru diamencika i odbiłam na wierzch bielą również od Sally Hansen.
Lubicie Sally Hansen? :)
Ściskam :*
                                                                                                           Magda ♥♥

22 komentarze:

  1. Bardzo przyjemne :) Mam kilka produktów SH i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery SH a ten róż jest słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja żadnych lakierów SH nie mam, ale posiadam top coat i odżywkę i u mnie fajnie się sprawdzają :) Zdobienie piękne, a kolorki są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lakier! Mam teraz podobny na paznokciach, tylko bardziej nasycony no i hybrydę, bo przy dwójce maluchów ciężko utrzymać dłonie w ładzie!^^ Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń