Sophin 69 i naklejki wodne born pretty store BPY14

Witajcie :)
Dzisiaj będzie o kolejnym lakierze Sophin, który jakiś czas temu dotarł do mnie w paczce współpracowej, oraz o naklejkach wodnych od Born pretty store
Lakier o którym mowa to Sophin 69, piękny i przesłodki róż.
Pochodzi on z kolekcji winylowej, TUTAJ możecie obejrzeć całą kolekcję.

Kolor na zdjęciach jest troszeczkę mniej soczysty niż na żywo, ale ciężko było mi go uchwycić.
Buteleczka jak i w innych lakierach Sophin ma pojemność 12ml, pędzelek prosty, cieńszy.
Dobrze mi się nim maluje, mi chyba każdym się dobrze maluje ;)
Kremowy, bardzo dobrze kryjący, a kolor ... wiecie że uwielbiam róże więc jestem nim zachwycona :)
Na zdjęciach mam dwie warstwy, choć myślę że jakbym dała jedną ale troszkę grubszą to również by to wystarczyło. Jedna jak i druga szybko schnie.

Lakier znajdziecie TUTAJ, w cenie 26zł.
Sophin 69 jak i wszystkie lakiery tej marki są BIG5FREE tzn bez toluenu, formaldehydu, ftalanów, parabenów i kamfory.
Pomyślałam, że do tego cudnego różu idealnie będą pasowały naklejki wodne, które otrzymałam od Born pretty store jako dodatek do paczuszki współpracowej :)
Co do naklejek to miewałam z nimi różne przygody, a to były za grube, a to się jakoś tak fałdowały że nie nadawały się do niczego, ale oczywiście bywały takie które były ok i fajnie się z nimi współpracowało.

Naklejki BPY14 są całopaznokciowe. Są tam dwa wzory podobne do siebie.
 Szablon jest duży i starczy na sporo razy.
Są one cieniutkie, nie marszczą się i bardzo fajnie się je nakleja.
Wycinamy kawałek dopasowując do paznokcia, dajemy na chwilkę do wody po czym dajemy na paznokieć, który wcześniej pomalowaliśmy.
Naklejki dostępne są w dziale Nail Art a dokładniej TUTAJ, w tej chwili są w promocji po 0,99$.
Pamiętajcie, że możecie skorzystać z mojego kodu URL91  , otrzymacie wtedy 10% zniżki ( nie dotyczy ona przecen) , a wysyłka zawsze jest darmowa.
   Ściskam :*
                                                                                                                Magda ♥♥

14 komentarzy:

  1. Cudowny kolorek <3 Wzór naklejek totalnie mnie zauroczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, a ze wzorkiem wygląda jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie róże, a i paisley również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek i świetne naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny róż. Bardzo fajnie wygląda z tym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam różowy, a ten odcień jest przepiękny. Nawet mi szkoda, że naklejki go zakryły, chociaż mają ciekawy wzór ;)
    Nie miałam jeszcze żadnego lakieru Sophin, ale widzę je na wielu blogach, więc pewnie w końcu się skuszę!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń