Avon Nutra Effects

Witajcie :)
Chwilkę mnie nie było ... ale wracam ... znowu ;)
Dzisiaj pokażę Wam zawartość paczki ambasadorskiej od Streetcom, którą otrzymałam jakiś czas temu, oraz opowiem o kremie, który był w środku :)
                     źródło:www.avon.pl
W paczuszce znajdował się nawilżający krem Nutra Effects z ziarnami Chia, próbki oraz torebeczka nasionek.

Wg producenta:
Bogata, lecz szybko wchłaniająca się formuła zapewnia prawdziwą przyjemność stosowania - nawilża skórę do 48 godzin, nie pozostawiając tłustej warstwy.
48-godzinne nawilżenie,
Kwasy Omega 3,
wzmocnienie bariery ochronnej skóry,
zawiera witaminy i minerały.
Krem ma formułę 3 w 1, jest do twarzy, ciała i rąk. Ja jednak mam swoje ulubione kremy do twarzy i pozostaje im wierna, dlatego tego kremu używałam do ciała i rąk :)
Otrzymujemy go w plastikowym, odkręcanym słoiczku o pojemności 200ml. Ja lubię takie pudełeczka, ponieważ pozwalają mi one wykorzystać kosmetyk do samego końca, nie trzeba wyciskać i kombinować :)
Krem jest testowany alergologicznie, bez parabenów i sztucznych barwników - to wielki plus. 
Jego konsystencja jest gęstsza, lekka i bardzo przyjemnie się go aplikuje, ponieważ nie pozostawia tłustej warstwy.
Szybko się wchłania, a z dnia na dzień skóra rzeczywiście jest nawilżona, miękka i aksamitna, nie podrażnił mojej skóry, ani nie uczulił.
Zapach kremu jest delikatny, nie duszący - dla mnie przyjemny.
Dawno nie miałam kosmetyków z Avonu, ale ten krem polubiłam. Jest przyjemny w stosowaniu i niedrogi, w promocji jest za 9,99zł.
                                                                                                         Magda ♥♥

#nutraeffect #avonnutra #avonnutraeffect

7 komentarzy:

  1. O, atrakcyjna cena w promocji :)
    Z Avonu rzadko mam jakieś kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczuszka, nie znam tego kremu, ale z ciekawości bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zwracałam uwagi na ten kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk, za dyszkę warto wypróbować... choć ja rzadko kupuję kosmetyki Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to nie przepadam za pielęgnacją z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to nie przepadam za pielęgnacją z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli taki standardowy krem z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń