Sophin 276 Sand Effect

Witajcie :)
Niedawno przyszła do mnie paczuszka od Sophin Polska ,a w niej cudowne kolorki, które mogłam wybrać w ramach współpracy, między innymi dwie nowości :)

Jako pierwszy na moich pazurkach wylądował kolor 276, cudowny piasek z serii Sand EffectTUTAJ możecie obejrzeć całą kolekcję :)
To już kolejny piasek z tej serii, który mam i którego uwielbiam :)
Sophin 276 ma świetne krycie, po dwóch średnich warstwach paznokcie są już idealnie pokryte. 
Lakier ten nie ma żadnych drobinek, jest troszkę gęstszy ale z tego co zauważyłam tak jest z każdym piaskowym lakierem Sophin ,które do tej pory miałam.
Jedna jak i druga warstwa szybko schnie, pięknie się prezentuje, a kolor jego to łosoś połączony z delikatnym różem.
Samo malowanie jest bardzo przyjemne, lakier nie wylewa się na skórki, bardzo fajnie utrzymuje się na paznokciach do kilku dni.
Bez lampy wygląda tak :)
W końcu skusiłam się na lakiery do stempli Colour Alike, o których często czytałam na blogach, jak i Wy doradzałyście mi że dobrze się z nimi współpracuje:) Więc zdecydowałam się na czerń i biel, tutaj wykorzystałam czerń :)
Jak Wam się podobają?:)
                                                                        Ściskam :*
                                                                        Magda ♥♥



11 komentarzy:

  1. ach cudowny odcień brzoskwinki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery świetne :) a zdobienie wyszło bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień ma ten Sophin i fajnie odbiłaś wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych lakierów i efekt końcowy nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny róż, i te spiralki*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Za efektem piasku na paznokciach nie przepadam, ale kolor ładny ;)

    OdpowiedzUsuń