Le Petit Marseillais świat zapachu, odżywienia i relaksu

Witajcie :)
Chciałybyście aby Wasza skóra była jędrna, odżywiona i jedwabiście miękka?
Aby pięknie pachniała, a prysznic, bądź kąpiel w wannie była samą przyjemnością i pachnącym zapomnieniem? Jeśli tak to spróbujcie produktów Le Petit Marseillais.
Odkąd pierwszy raz miałam zaszczyt zostać Ambasadorką Le Petit Marseillais w moim domu często goszczą ich kosmetyki, lubię je nie tylko ja ale również moi chłopcy :)
Niedawno przywędrowała do mnie po raz kolejny paczka Ambasadorska Le Petit Marseillais, jak zawsze pięknie zapakowana i jak zawsze cudownie pachnąca.

W paczuszce znalazły się : kremowy żel pod prysznic - Malina i Piwonia, pielęgnujący balsam do mycia - masło arganowe, wosk pszczeli, olejek różany, oraz pielęgnujący krem do mycia - masło shea i akacja, oraz próbki do rozdania :)
Kremowy żel pod prysznic - Malina i Piwonia
Żel zamknięty jest w prostokątnym opakowaniu, o pojemności 250 ml. 
Jego zapach jest połączeniem maliny i piwonii. 
Konsystencja żelu jest delikatna, kremowa. Żel fajnie rozprowadza się na skórze i dobrze się pieni.
A zapach jest słodki, orzeźwiający, cudowny i pozostaje na skórze na długo.
Dzięki niemu prysznic jest rewelacyjnym odprężeniem, a skóra jest nawilżona i odżywiona i oczyszczona.


Dla mnie połączenie maliny i piwonii to rewelacyjny pomysł i zakochałam się w tym żelu.
Pielęgnujący krem do mycia - masło shea i akacja
Krem ten nie tylko oczyszcza skórę, ale też pielęgnuje ją dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego. Wyjątkowa formuła kremu pozostawia Twoją skórę intensywnie nawilżoną i odżywioną.
Pielęgnujący krem do mycia masło shea i akacja zamknięty jest w plastikowej butelce, która dobrze leży w dłoni. 
Butelka prosta, elegancka o pojemności 250 ml. Konsystencja jest kremowa i delikatna, niewielka ilość wystarczy aby krem ładnie się pienił. Zapach jest intensywny, ale nie duszący.
Nasza skóra po umyciu jest nawilżona, miękka i ładnie pachnie.
Pielęgnujący balsam do mycia - masło arganowe, wosk pszczeli, olejek różany
Odkryj bogactwo składników pochodzenia naturalnego - Masła Arganowego, Wosku Pszczelego i Olejku Różanego zamkniętych w Pielęgnującym Balsamie do mycia Le Petit Marseillais.
Balsam do mycia zamknięty jest w 250ml butelce, otwierając go czujemy delikatny zapach olejku różanego. Zapach jest cudowny, delikatny
Konsystencja jego jest kremowa, dobrze się pieni jak i spłukuje. A skóra po kąpieli jest nawilżona, miękka w dotyku i pięknie delikatnie pachnąca i nie wymaga dodatkowego nawilżenia.
Polubiłam go bardzo, ale mój mąż również bo mi go podbiera ;)
Cieszę się, że kolejny raz mogłam zostać Ambasadorką Le Petit Marseillais i poznać ich następne produkty, które szczerze polecam. 
#ambasadorkaLPM
Ściskam mocno :*
                                                                                                          Magda ♥♥

12 komentarzy:

  1. wszyscy polecają a ja ich ciągle jeszcze nei miałam no;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta przesyłka :) Jakiś czas temu kupiłam kwiat pomarańczy i długo męczyłam bo nie pachniał za pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie spodobałyby mi się te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy z pewnością by mnie zachwyciły :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się zapachy ich produktów, choć jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować na sobie (ale to niedługo się zmieni - żel pod prysznic czeka na rozpakowanie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do mycia - brzmi ciekawie :) No i malinowy żel, bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z uzdatnioną wodą pewnie pięknie współgra ten kosmetyk.. i nie tylko ten. Miękka woda to podstawa w pielęgnacji skóry i włosów. Jest na rynku gadżet, który mnie wspomaga pielęgnację - filtr prysznicowy z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim faworytem jest balsam o różanym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń