Lato na paznokciach z Sophin i Golden Rose Ice Chic

Witajcie :)
U mnie za oknem lato w pełni, aż dziwne że to już koniec sierpnia a za oknem tak pięknie, no cóż pogoda zaskakuje :)
Wielkimi krokami zbliża się 1 września i mój synek idzie do 1 klasy, a mama się denerwuje :)
Jak lato na dworze to i lato na paznokciach, u mnie kolorowo, neonkowo :)
Malowanie zaczęłam od żółtego Golden Rose Ice Chic nr 85 , a idealnymi kompanami dla niego okazały się dwa piaskowe lakiery Sophin :)
Nie łączyłam wcześniej lakierów zwykłych z piaskowymi, ale pomyślałam że spróbuję :)
Jak wyszło? Sami zobaczcie :)

To ostatni lakier Golden Rose z serii Ice Chic jaki posiadam, ale na pewno nie ostatni :)
Numer 85 to taki żółty kanarek :) Aby ładnie pokrył paznokcie potrzebujemy tutaj trzy cieńsze warstwy.
Bardzo lubię tą serię za wybór kolorów i za to że nawet jak lakier potrzebuje trzech warstw to one szybko schną i fajnie się noszą :)
Jakoś tak pusto było z jednym kolorem więc połączyłam go z dwoma piaskowymi Sophinami, które bardzo lubię :)
Sophin 272 i 277 świetnie się dopasowały do żółtego Golden Rose i nawet fajnie to wyszło, troszkę gorzej u mnie ze stemplami ... dwa czarne lakiery którymi w miarę dobrze mi stemplowało coś się "popsuły" i się namęczyłam zanim udało mi się odbić różyczki. 
Czas skusić się chyba na Colour Alike :)
Co do wyglądu moich pazurków teraz, to coś się posypały ostatnio i musiałam skrócić i troszkę zmienić kształt - czekam aż odrosną :)
Ostatnio Golden Rose Ice Chic i lakiery Sophin to moi ulubieńcy, co do Golden Rose to chyba nigdy wcześniej żadna ich kolekcja tak mnie nie skusiła, że chcę ich jeszcze więcej :)
Jeśli chodzi o dostępność to lakiery Sophin są dostępne TUTAJ , natomiast Golden Rose w sklepach firmowych, oraz TUTAJ :)
Ściskam :*
                                                                                                            Magda ♥♥


23 komentarze:

  1. Ten kolorek GR bardzo mi się spodobał. Jest taki typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolorek GR bardzo mi się spodobał. Jest taki typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności. To jeden z najładniejszych wzorów, jakie ostatnio oglądałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie śliczne, a koszulka bezbłędna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tak koszulkę lubię bardzo :D

      Usuń
  5. Oj, ale śliczny gradient, brawo :) Pamiętam, jak mój syn szedł do pierwszej klasy, też stres na maxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam wygląda fajnie, ale w połaczeniu z innymi też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, słoneczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności - o ile sam kanarek nie do końca mi pasuje, to gradient ze stemplem wygląda świetne :)

    OdpowiedzUsuń