Golden Rose Ice Chic nr 302 i 79

Witajcie :)
Wróciłam po krótkiej przerwie ... jakoś czasem ciężko wracać po przerwach i różnych wydarzeniach w życiu.
Dzisiaj będzie o kolejnych lakierach Golden Rose Ice Chic, bardzo polubiłam tą serię :)
W roli głównej numer 302 i 79.
Zapraszam :)
Golden Rose Ice Chic 302 to śliczny neonowy róż, dwie średniej grubości warstwy wystarczą aby ładnie pokryły paznokcie, nie robiąc smug, ani nierówności.
Lakiery z tej serii zamknięte są w kwadratowej, 10,5 ml buteleczce przypominającej kostkę lodu. 
Pędzelek prosty, średniej grubości bardzo wygodny w malowaniu.
Numer 79 to jaśniutki beżowy róż, który idealnie pasuje mi z neonikiem.
Kolor bardzo mnie zaskoczył kryciem ponieważ wystarczą dwie cieniutkie warstwy i wygląda świetnie! Nie prześwituje i brak smug.

Bardzo polubiłam tą serię za wybór kolorów, ale i za to że długo utrzymują się na paznokciach i pięknie błyszczą, kolejny plus to cena 6,90 - więc na pewno kupię kolejne:)
Lakiery dostępne są TUTAJ , oraz w sklepach firmowych.
Ściskam :*
                                                                                                                   Magda ♥♥

25 komentarzy:

  1. Też polubiłam tę serię lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. To połączenie dwóch kolorów jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny! Pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Do końca przekonana nie byłam ;)

      Usuń
  4. Z tej serii Golden Rose lakierów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło, jak różowe fale - pianka wodna, tyle, że w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ombre na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię lakiery z GR ale tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodziutki róż !!! I Fajniutkie ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten sam róż i jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne połączenie lakierów, super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne, lubię takie cieniowane pazurki :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor śliczny, ale to ombre mege Ci wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te kosteczki, mają wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z GR to tylko pomadki kupuję :) jakoś nigdy lakiery mnie nie zainteresowały, a dziwne :P

    OdpowiedzUsuń