Golden Rose Ice Chic nr 36 i 88

Witajcie :)
Chwilkę znowu mnie nie było, ale problemy zdrowotne synka nałożyły się z zabiegiem, który miałam, jednak powoli dochodzę do siebie.
Dwa lakiery o których będzie dzisiejszy post mam już jakiś czas, ale jakoś się nie złożyło żebym ich użyła wcześniej.
Markę Golden Rose na pewno dobrze znacie, seria Ice Chic jest nową serią w której możemy znaleźć lakiery z brokatem oraz bez. Z ich pomocą wg producenta otrzymamy na paznokciach efekt tafli lodu.
Golden Rose Ice Chic o numerach 36 i 88, bo o nich jest mowa wg mnie idealnie pasują do siebie:)
Obydwa lakiery zamknięte są w kwadratowej buteleczce, która przypomina kostkę lodu.
Pojemność jej to 10,5 ml.
Zarówno jeden jak i drugi bardzo ładnie kryją po dwóch grubszych warstwach, szybko schną i trzymają się na paznokciach kilka dni.
Pędzelek prosty, średniej grubości którym wygodnie się maluje.
Wykończenie ich jest kremowe, bez żadnych drobinek.
Golden Rose Ice Chic nr 88 to śliczny pastelowy odcień różu-brzoskwinki, jest na prawdę uroczy (świetnie będzie wyglądał przy opalonych rękach)
Natomiast Golden Rose Ice Chic 36 to piękny, soczysty i troszeczkę nawet neonowy odcień maliny z różem:)
Troszkę ciężko było mi na początku go sfotografować, ale jakoś się udało.
Zarówno nr 36 jak i 88 jeśli chodzi o konsystencję lakieru charakteryzują się tym że są troszkę rzadsze ale nie wylewają się na skórki.
Lakiery bardzo spodobały mi się osobno, ale jeszcze bardziej gdy połączyłam je razem :)
I tym razem użyłam płytki Blueberry 04, ale ją po prostu uwielbiam i rewelacyjnie mi się ją odbija.
Macie wśród tej serii swoich ulubieńców? :)
Ja na pewno kupię jeszcze inne kolorki ponieważ ta dwójka skradła moje serce , a wiem że jeszcze jest sporo cudaczków tej serii ;)
Ściskam :*
                                                                                                          Magda ♥♥

17 komentarzy:

  1. Zdrowiejcie! Śliczne mani, b. dobrze wymyślone i zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda to zdobienie, bardzo ładne kolory mają te lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie mani !!! Lakiery GR Ice Chic są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! Muszę mieć te lakiery :D
    Dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na razie mam jeden kolorek z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona ;) Twoje mani cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden lakier z tej serii, ale jeszcze go nie używałam. Bardzo podoba mi się to, jak je wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne soczyste kolorki, a w tym stemplowym trio wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery z tej serii :) Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne, super wygląda to mani :)

    OdpowiedzUsuń