Golden Rose Ice Chic 305

Witajcie :)
Dzisiaj będzie o ślicznym neonowym lakierze od Golden Rose z serii Ice Chic o numerku 305.
Swoją drogą nie wiem jak ja wcześniej nie lubiłam zieleni na swoich paznokciach, u innych zawsze mi się bardzo podobały ale u siebie nie wszystkie odcienie.
Za to numer 305 jest cudowny, pięknie prezentuje się na paznokciach.

Numer 305 , piękna pastelowo neonowa zieleń potrzebuje trzech warstw aby ładnie pokryć paznokcie, oczywiście pomalować paznokcie na biało i potem zieleń, ale na moich zdjęciach są 3 średniej grubości lakieru i o dziwo szybko one wyschły!
Lakier zamknięty jest w kwadratowej, 10,5 ml buteleczce przypominającą kostkę lodu. Pędzelek ma średniej grubości, wygodnie się nim maluje.
Lakier ma żelową konsystencję, zmywa się łatwo a kolorek jest idealny na lato!
Troszkę ciężko było mi uchwycić go na zdjęciach, ale mam nadzieję że mi się udało :)


Na blogach widziałam jeszcze numer 304, który jest bardzo podobny do 305 ale z tego co czytałam ma lepsze krycie, muszę go upolować ;)
Jak Wam się podoba? 
 Ściskam :*
                                                                                                               Magda ♥♥

34 komentarze:

  1. Widzę, że ten jest bardzo podobny do mojego z serii color expert, którą swoją drogą bardzo lubię :) Z zielenią mam podobnie na paznokciach - tylko niektóre kolory mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ja także nie przepadałam za zielenią na pazurach, jednak teraz mam na jej punkcie bzika :D ten kolorek z chęcią bym nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie każda zieleń przejdzie :D Ale u innych bardzo często mi się podoba :)

      Usuń
  3. Sama bym zapewne takiego koloru nie wybrała, ale na Twoich dłoniach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! Ja kupiłam sobie nr 306 taki bardziej żółty neon ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta zieleń i śliczne manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor :) Od dłuższego czasu planuję kupić neonową kolekcję GR, ale zawsze coś stoi mi na przeszkodzie. Ostatnio np. najbliższy dla mnie punkt sprzedaży... zalało... :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tyle lakierów, ale żadnego w takim kolorze. Chyba skuszę się na tą limonkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kolor! Na lato w sam raz :). I jak starannie pomalowane paznokcie, wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek lubię się wyróżniać <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ładniutki ten kolor :) Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale nie tak źle z jego kryciem, kolor jest tego warty :)

    OdpowiedzUsuń