Sophin 243

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam kolejny lakier z paczuszki współpracowej od Sophin Polska, który mimo że nie przepadam za niebieskościami  i mam ich niewiele bardzo mi się spodobał.

Sophin 243 to cudny chabrowy odcień, który pochodzi z kolekcji Vinyl.
Lakier zamknięty jest w buteleczce z czarną zakrętką o pojemności 12ml. 
Bardzo przyjemnie się nim maluje, nie tworzy smug. 
U mnie są dwie warstwy, ale on tak pięknie kryje, że wystarczyłaby jedna grubsza i byłoby idealnie.
 Pierwsza warstwa bardzo szybko schnie, druga troszeczkę dłużej. 
Lakier nie wylewa się na skórki, pędzelek ma prosty i cieńszy - bardzo lubię takie pędzelki bo wygodnie mi się takimi maluje.
Jest śliczny, na żywo jeszcze piękniejszy :) Noszę go 5 dzień i nawet nie starł się na końcach :)
Wszystkie lakiery z tej kolekcji możecie zobaczyć TUTAJ
Lakiery te nie zawierają toksycznych składników.
Sophin 243 dostępny jest TUTAJ w cenie 26 zł.
Jak Wam się podoba? Lubicie takie kolory?
Ściskam :*   
                                                                                                                Magda ♥♥

18 komentarzy:

  1. coś wspaniałego kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny też go mam ale jeszcze nim nie malowałam )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor - nosiłabym krótko mówiąc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię niebieskości , zwłaszcza takie ładne jak ten tutaj okaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzy mi się z santorinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, miałam kiedyś taki ale już dawno go zużyłam :)

    Pozdrawiam,
    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie uwielbiam takie odcienie!
    Akurat mam niebieskość na paznokciach :) Może trochę inny niż ten, ale równie piękny.
    Podobny do zaprezentowanego do użytego przez Ciebie również znajdę w swojej malutkiej kolekcji :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat kocham niebieski. Ten jest przepiękny, zdobienie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny chabrowy kolorek :))) Pozdrawiam Cię kochana gorąco :*

    OdpowiedzUsuń