Sophin 343 i skrzydła motyla

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam nudziaczka i pewne zdobienie ;) 
Troszkę pobawiłam się pędzelkami, ale coś nie lubią mnie ostatnio ... szłam na łatwiznę i zajęłam się stemplowaniem zapominając o pędzelkach, ale trzeba to zmienić ;)
Wracając do lakieru, to będzie to Sophin, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą  Sophin Polska.

Sophin 343 to śliczny brzoskwiniowy nudziak, który pochodzi z kolekcji Macaroons,
 w buteleczce na pędzelku widać srebrne drobinki, ale na paznokciach nie są one już widoczne.
Lakier tak jak i poprzednie lakiery Sophin zamknięte są w 12ml buteleczce z czarną zakrętką.
Dwie warstwy wystarczą aby ładnie pokrył paznokcie, nie robi smug i szybko schnie pierwsza jak i druga warstwa.
Pędzelek ma prostszy i cieńszy, którym wygodnie się maluje, nie wylewa się na skórki.
Sophin 343 dostępny jest TUTAJ
Paznokcie jak skrzydła motyla ... takie zdobienie malowałam tylko na stopach, ale przyszedł czas spróbować na rączkach...
Nie do końca wyszło jak chciałam, ale może następnym razem będzie lepiej ;)
Lakiery których użyłam Sophin 343, 350, 243, 639, 342, oraz Sally Hansen 370 i 300
Miłego weekendu życzę :* 
                                                                                                                Magda ♥♥


19 komentarzy:

  1. Ja nie wiem co Ty tam chciałaś uzyskać i co Ci noe wyszlo ale dla mnie to jest fanyastyczne, podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się bardzo bardzo podoba, super skrzydła. I kolor Sophin też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te pazurki. Ja też się staram dużo malować ręcznie.. chociaż głównie strołki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czego Ty chcesz, cudnie wyszło. Ja w życiu nie pomalowała bym wzorków ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pazurki-motylki i super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy - cudy :) Ja uwielbiam takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej zaniemówiłam, świetne te motylki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne motyle. Z moimi zdolnościami pozostają w sferze marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej strefie marzeniowej też są!

      Usuń
  9. Lubię takie barwy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolor, ale mi się trudno takimi maluje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne tło i uroczy motyl:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno kolor jak i zdobienie bardzo ładne :]

    OdpowiedzUsuń