SOPHIN 265 Sand Effect

Witajcie :)
Pierwszym lakierem, który otrzymałam w paczuszce w ramach współpracy z Sophin Polska, którą mogliście zobaczyć w poprzednim poście jest śliczny piaskowy lakier.
Wcześniejsze piaski, które Wam pokazywałam były bez drobinek, ten natomiast posiada różnorodne drobinki dzięki którym jest na prawdę uroczy :)


Sophin 265 to lakier z serii Sand Effect
Jest cudowny i bardzo efektowny, złotko na paznokciach:)
Same zobaczcie;)
Lakier zamknięty jest w 12ml buteleczce, pędzelek posiada prosty i cieńszy, którym wygodnie się maluje. 
Nie wylewa się na skórki.
Warstw lakieru dałam dwie (jak to zwykle) i myślę, że nie potrzebuje ich więcej, ponieważ ładnie pokrył paznokcie.
Pierwsza warstwa schnie dosyć szybko, druga troszkę dłużej.
Ze zmywaniem nie jest tak ciężko jak myślałam i zmywa się go w miarę sprawnie i szybko:)
Do tego cudeńka dodałam bordo Sophin 629,jakoś spodobały mi się w duecie.
Zdjęcia nie do końca pokazują urok tego lakieru, na żywo jest jeszcze piękniejszy.
Lakier nie zawiera toksycznych składników.
Jeśli Wam się podoba zerknijcie TUTAJ, ponieważ w tej chwili wszystkie lakiery piaskowe są w promocji, a wybór ich jest spory :)
                                                                                         Magda ♥♥
Nadal zapraszam na rozdanie 

14 komentarzy:

  1. Pięknie, subtelnie i mega elegancki manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi się z piaskami OPI od Mariah Carey!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem podoba mi się to u Ciebie, ale sama nie zdecydowałabym się na taki piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra połączenie, bardzo ciekawy ten piasek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniaczek i z tymi bordowymi paseczkami jest mu do twarzy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie brokatowe piaski to ja lubię. Śliczny. Trochę przypomina mi piasek p2 - 070 pretty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow uwielbiam takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń