Nowości, prezenty

Witajcie :)
Znowu chwilkę mnie nie było, ale remont to ciężki czas więc rozumiecie :)
Dzisiejszy post będzie o nowościach, dawno takowego nie było ;)
Na początek pyszniasta paczuszka od Rekomenduj.to . Paczka Ambasadora przyszła na prawdę spora a cukiereczki szybko się rozpłynęły ;)
W Super pharm skusiłam się na nowość Lirene, jak efekty okaże się za jakiś czas. Na razie wiem tyle ,że ładnie pachnie i wygładza skórę :)
A że po drodze miałam Yves Rocher to wstąpiłam po mój ukochany żel pod prysznic, lubię mieć jego zapas :)
Urodzinowy prezent od moich chłopaków :)
W Orsay trafiłam na fajną promocję i kupiłam żakiet stylizowany na ramoneskę .
Zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais, paczuszka troszkę mniejsza niż poprzednim razem ponieważ nie ma próbek dla znajomych ale i tak bardzo przypadła mi do gustu :)
A tak wygląda mój zestaw ambasadorski nowej linii Artego-dream od Porozmawiajmy o Włosach
Paczuszka od mymixoflife, która pomogła mi w zakupach na chińskich stronach bo ja tam nic nie rozumiem :) Oczywiście dołożyła coś od siebie i pyszne cukieraski :*
wizaz.pl otrzymałam do testów farbę Syoss bez amoniaku.
Ostatnia przesyłka to śliczne lakiery Sophin, które przysłała mi Pani Rusłana :) O jednym z nich będzie jeszcze w tym tygodniu :)
Buziaki :)
                                                                                                          Magda ♥♥
Kochani przypominam o rozdaniu TUTAJ

15 komentarzy:

  1. Duzo tego Ci sie nazbierało, super rzeczy,jestem ciekawa tych produktow do wlosow

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości ! Ładną torebeczkę dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Werthers też do mnie dotarły;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery Sophin kuszą mnie - cały czas coś o nich czytam, na wielu blogach na nie trafiam, więc wściekam się, że jeszcze nie miałam z nimi do czynienia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa nowości z Lirene

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś wpadł mi w oko ten żakiet najbardziej - lubię takie!

    OdpowiedzUsuń