Wiosennie z Sally Hansen

Witajcie :)
Chciałam Wam pokazać wiosenne mani, przygotowałam je na konkurs na stronie Sally Hansen. 
Co prawda nie wygrałam, ale nawet mi się spodobało co zrobiłam - a nie zdarza się to często ;)
Zapraszam do oglądania :)
Lakiery tej marki myślę, że są dobrze znane i lubiane:) Czasem używam ich również do stemplowania.
Zadanie było wiosennie z lakierami Sally Hansen, więc moja pierwsza myśl to pastele (a mam ich sporo)  i płytka z różami, którą bardzo lubię i dość często używam:)
Jak pomyślałam tak zmalowałam ;)
Użyłam tutaj tylko lakierów Sally Hansen, jedynie do stempli czarny to Delia.
Lubicie lakiery tej marki? :)
                                                                                                    Magda ♥♥

22 komentarze:

  1. Mam kilka lakierów SH, lubię je :) Manicure piękny! Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci wyszło! SH nie lubię; tzn. kiedyś lubiłam, ale jak się okazało, często mają formaldehyd lub jego żywice w składzie a tego nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nawet nie wiedziałam że mają to w swoim składzie

      Usuń
  3. śliczny mani, idealny na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, dość nietypowy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jeden lakier tej marki i był całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam już wcześniej :) Śliczne te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie, bardzo wiosenne. Szkoda, ze nie wygrałaś :(

    OdpowiedzUsuń