Sophin 277 Sand Effect

Witajcie.
Chcę Wam pokazać drugi lakier, który znalazł się mojej kolekcji z serii piaskowej lakierów Sophin.
Pierwszy, który pokazywałam możecie zobaczyć TUTAJ
To cudny koralowy-malinowy piasek o numerze 277, jak go nazwałam na FB "cukiereczek wśród cukierków" ;)
Kolor jest cudowny i nie mogę się na niego napatrzeć :)

Tą serię bardzo lubię, już po pierwszym lakierze, który miałam wiedziałam że następnym  razem wybiorę sobie inny kolor. 
A do wyboru kolorów jest sporo, same zobaczcie Sand Effect.
Sophin 277 nie posiada drobinek i mimo tego, że wykończenie jego jest piaskowe to paznokcie nie haczą niczego, a samo malowanie jest bardzo przyjemne, lakier nie wylewa się na skórki.
Pędzelek jest prosty i cieńszy, którym wygodnie się maluje.
Lakier bardzo dobrze kryje, dwie warstwy wystarczyły aby bardzo ładnie pokryć paznokcie.
Pierwsza jak i druga warstwa szybko schnie.
Jak każdy lakier Sophin zamknięty jest w buteleczce o pojemności 12ml.
Lakier kosztuje 26zł, możecie go kupić TUTAJ
Produkowane są zgodnie z zasadą BIG5FREE tzn. bez toluenu, formaldehydu, ftalanów, parabenów i kamfory.
Nigdy nie stemplowałam na piaskach, ale spróbowałam i bardzo spodobał mi się końcowy efekt :)
Jak Wam się podoba? Lubicie piaski? :)
                                                                                                     Magda ♥♥

21 komentarzy:

  1. Przypomina mi cukierki jogurtowe Alpenliebe :) Pyszny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) a te matowe piaski sophin są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny i do twarzy mu ze stemplami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne i piękne paznokcie też chcę takie :)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo ten róż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń