Nivea Repair&Targeted Care zestaw szampon i odżywka

Witajcie :)
Chyba każda z nas lubi mieć piękne, zdrowe włosy, które nie są zniszczone, pięknie się układają i możemy się nimi pochwalić :)
Pokażę Wam serię Nivea Repair&Targeted, która ma za zadanie odbudować i chronić włosy.
Szampon oraz odżywka NIVEA Repair &Targeted Care wzbogacone o system regeneracji włosów.
KERADETECT posiadają w składzie między innymi pielęgnujący pantenol. Ich wspólne działanie zapewnia włosom kompleksową odbudowę oraz pielęgnację - dzięki nim Twoje włosy odzyskają swoją siłę i piękno.
Obydwa produkty działają na moje włosy świetnie, dzięki nim są lekkie, puszyste i miękkie. Nie obciążyły moich włosów.
Szampon i odżywkę stosowałam razem i bardzo spodobał mi się ten duet :)
Pachną bardzo ładnie.
Odżywka jest gęstsza od szamponu dzięki czemu nie spływa z włosów, a jej zapach utrzymuje się na włosach jeszcze jakiś czas, konsystencja odżywki jest kremowa.
Po umyciu włosy są wygładzone, rozczesują się bez problemu.
Szampon jest troszeczkę rzadszy, zapach ma bardzo podobny, fajnie się pieni.
Jestem bardzo zadowolona z tego duetu. Dzięki nim moje włosy są błyszczące, miękkie i ładnie pachną i wyglądają zdrowiej :)
Szampon i odżywka nie przyspieszały przetłuszczaniu się włosów i tu kolejny plus:)
Używacie odżywek z Nivea? Lubicie?
                                                                                                     Magda ♥♥



9 komentarzy:

  1. Tyle o nich słyszałam, że chyba będę musiała je w końcu wypróbować
    Pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tej recenzji wiem już co w najbliższym czasie będę chciała wypróbować na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki tej recenzji wiem już co w najbliższym czasie będę chciała wypróbować na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeśli jest z SLS/SLES, to skóra będzie mnie trochę piekła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba produkty sprawdzają się u mnie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też posiadam te produkty :) i również u mnie recenzja znajduje się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam produktów do włosów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń