Sophin 342

Witajcie :)
Jak po świętach? :)
U mnie czas jakoś szybko mija, tak szybko że nie zauważyłam że mój blog miał kolejne urodziny... 12go marca minęły 3 lata odkąd zaczęłam tutaj pisać, dzielić się z Wami tym co uwielbiam robić.
Jestem wdzięczna każdej osobie, która jest tutaj ze mną. 
Za to, że tu zaglądacie, że jesteście. Dzięki blogowi poznałam wiele świetnych osób, jednych bliżej, drugich troszkę mniej (ale może to jeszcze przede mną;) )
Za niecały miesiąc postarzeję się o kolejny rok ... troszkę już jest na moim karku i w kwietniu zorganizuję dla Was konkurs, mam nadzieję że będziecie:*

Przyszedł czas na pokazanie Wam kolejnego lakieru, który otrzymałam w ramach współpracy z Sophin Polska.
Jeśli jesteście ze mną dłużej wiecie, że uwielbiam wszystkie odcienie różu na paznokciach, dlatego pokażę Wam cudowny, pastelowy róż o numerze 342, który wybrałam.

Konsystencja lakieru jest dosyć rzadka, jednak nie wylewa się on na skórki przy malowaniu.
Pierwsza jak i druga warstwa szybko schnie.
Pędzelek dłuższy i prosty , buteleczka lakieru jak i inne tej firmy ma pojemność 12ml.

A tutaj połączyłam 342 z numerkiem 631:)
Lakier dostępny TUTAJ
Wiecie co jest fajne w tych lakierach? To że po kilku dniach noszenia one nie odpryskują, a jedynie  ścierają się na końcach.
Jak Wam podoba się kolorek? :)
Ściskam :*
                                                                                             Magda ♥♥


12 komentarzy:

  1. Śliczny, też wybrałam róż i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny róż, też bardzo lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny. W połączeniu z cyrkoniami wygląda b. wdzięcznie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie różu z różem - czy może być coś słodszego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda!! ! a jakie ładne masz paznokcie... aż zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń