Płytka hehe003 od Lady Queen

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać płytkę, którą otrzymałam od sklepu Lady Queen w ramach współpracy. 
Odbicia może nie są idealne, ale nie jestem przyzwyczajona jeszcze do nowego stempla więc mam nadzieję , że mi to wybaczycie :)

Ma cztery bardzo fajne wzory, ja pokażę Wam dwa :)
Płytka jak zawsze przychodzi zafoliowana, wzory są fajnie wyżłobione. 
Choć u mnie na czerni nie do końca jest to pokazane.
Gdy zmienię lakier do stempli i przyzwyczaję się do nowego stempla to będzie mi wychodziło lepiej :)
Beżowy lakier to Wibo BB nr 1, do stempli Delia nr 44
Ten cudny róż to Vipera Gel Shine&Hold nr 555 , czerń do stempli Delia nr 44.
Płytka dostępna jest w dziale Nail Art , a dokładniej TUTAJ w cenie 1,99$. 
Pamiętajcie, że gdy użyjecie kodu  FCLC15 otrzymacie 15% rabatu, a wysyłka jest zawsze darmowa.
                                                                                                            Magda ♥♥

25 komentarzy:

  1. Świetna płytka, pierwszy manicure niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzorki,
    świetna jest ta płytka
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytka na ciekawe wzorki, a ten róż jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sprawa! Bardzo mi się podooba, świetny efekt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna płytka, pierwsze zdobienie super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna płytka i masz mój ukochany stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą płytkę i od razu wpadł mi w oko wzór kręciołków ;) ten tez pierwszy robiłam z niej, ale zdjęcia dalej gdzieś leżą na dysku nieopublikowane ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna płytka ;) motyw gwiazdek najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdobienia, ja mam zestaw do stemplowania i nie umiem nim pracować ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie to proste a efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń