LASHVOLUTION serum pobudzające wzrost rzęs - efekty po pierwszym miesiącu

Witajcie :)
Minął już ponad miesiąc odkąd zaczęłam kurację serum LashVolution, więc nadszedł czas na moje odczucia, efekty i zdjęcia :)
Pierwszy post o serum pokazywałam Wam TUTAJ.

Dzięki zawartości organicznych składników LashVolution to bezpieczna odżywka, która wspomaga naturalny wzrost rzęs. Obecność w składzie serum peptydów i substancji aktywnych oraz ekstraktów z pokrzywy, zielonej herbaty i rumianku sprawia,
że jest ono przyjazne dla organizmu. Preparat nie powoduje opuchlizny, zaczerwienienia, podrażnień ani przekrwionych powiek.
Brak efektów ubocznych został potwierdzony niezależnymi badaniami.

Nakładanie jest proste dzięki cieniutkiemu i miękkiemu pędzelkowi, serum aplikowałam codziennie (przyznaję,że 3 razy ominęłam) wieczorem po demakijażu na górną linię rzęs.

Serum stosuje się bardzo dobrze, nie spowodowało u mnie żadnych zaczerwienień, pieczenia, nie dostałam żadnego uczulenia.
Po miesiącu stosowania odżywki zauważyłam, że rzęsy stały się mocniejsze i troszeczkę urosły - cierpliwie czekam na kolejne efekty ponieważ serum ma pojemność 3ml, co jak pisałam w poprzednim poście starcza na 4 miesiące:)
Dla przypomnienia tak wyglądały moje rzęsy przed kuracją:
A tak po miesiącu stosowania LashVolution:
Serum dostępne jest TUTAJ w cenie 79zł za kurację 4 miesięczną, 
oraz 158zł za kurację 8 miesięczną, dostawa jest darmowa:)
Po pierwszym miesiącu stosowania jestem zadowolona z efektów i z tego, że odżywka mnie nie uczuliła.
Teraz liczę na jeszcze większe wydłużenie rzęs-zobaczymy:)
Niecierpliwie czekam na efekt końcowy, który za jakiś czas Wam pokażę :)
Ściskam :*
                                                                                                 Magda ♥♥

16 komentarzy:

  1. Efekty widac :-)Stosowalam eveline i 4 long lashes i wydaje mi sie ze brak dłuższych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie po miesiącu nie było prawie nic widać, a przede mną jeszcze 1,5 miesiąca używania więc też czekam na jakieś dobre efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Efekt widać gołym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt :) ja stosuję 4long lashes i też efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt :) ja stosuję 4long lashes i też efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt :) Ja już prawię kończę kurację, efekty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać efekty, ale cena niestety nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli nie ma tych skutkow ze rzesy rosną w srodku p o wieki, od drugiej strony? Boje sie tych odzywek

    OdpowiedzUsuń