ELANCYL pieniący się peeling tonizujący ciało

Witajcie :)
Markę Elancyl znam od jakiegoś czasu, używałam między innymi żelu pod prysznic do którego na pewno wrócę :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać peeling z którym bardzo się polubiłam.

Pieniący się peeling tonizujący z wyciągiem z bluszczu, oczyszcza, złuszcza i nadaje skórze miękkość.
Pieniący się peeling tonizujący ELANCYL zawiera unikalne połączenie cząsteczek złuszczających o różnej wielkości z ekstraktu z bluszczu.
Tonizuje i usuwa martwe naskórki odpowiedzialne za jej ziemisty kolor, jednocześnie otulając ciało lekką i kremową pianą.

Elancyl delikatnie złuszcza naskórek, ale ja lubię takie delikatne peelingi. 
Nie przepadam coś za "zdzieruchami" :)
Peeling bardzo dobrze oczyszczał moją skórę, fajnie się pienił i bardzo ładnie pachniał :) 
Do tego ma bardzo fajny zielony kolor.
Skóra po nim jest wygładzona, miękka i odświeżona.
Na pewno będę do niego wracać :)
                                                                                                         Magda ♥♥

12 komentarzy: