Delikatność z Sophin 356

Witajcie :)
Kilka dni temu przyszła do mnie kolejna cudowna paczuszka od Sophin Polska w której było pięć lakierów, które wybrałam w ramach współpracy :)

Dzisiaj pokażę Wam lakier z serii Silk , seria ta składa się z lakierów o perłowym wykończeniu. Cała trójeczka bo tyle liczy cała seria jest w jaśniutkich kolorach.
Sophin 356 to kremowy bardzo, bardzo jasny delikatny róż.
Z tej serii to mój pierwszy lakier i myślę, że nie ostatni bo jest na prawdę cudowny.
Lakier tak jak i inne Sophin zamknięty jest w 12ml buteleczce, pędzelek jest prosty i cieńszy, bardzo wygodnie się nim maluje.
Zarówno pierwsza warstwa jak i druga szybko schnie.
Krycie jest rewelacyjne, na zdjęciu mam dwie warstwy lakieru, bez żadnego topu.
Lakier dostępny jest TUTAJ
Jak Wam się podoba? :)
Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie lakiery zapraszam na stronę internetową sklepu TUTAJ.
                                                                            Magda ♥♥

23 komentarze:

  1. Uwielbiam <3 mam wszystkie z tej serii i każdy jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam <3 mam wszystkie z tej serii i każdy jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wygląda na twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest! U mnie ostatnio normalne lakiery poszły w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 356 i mięta to zdecydowanie najpiekniejsze kolory z tej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń