Sophin 272 Sand Effect + miodowy preparat do usuwania skórek

Witajcie :)
U mnie wiosna za oknem, liczę na to że śnieg już nie wróci i będzie coraz coraz cieplej :)
Dlatego na paznokciach iście wiosenny, a wręcz letni kolorek :)
Chciałam pokazać Wam kolejny lakier Sophin, który otrzymałam w paczuszce w ramach współpracy od firmy Sophin .
To pierwszy lakier, którego tak ciężko mi się fotografowało :/
Chciałam uchwycić kolor bo jest na prawdę śliczny, więc kombinowałam i jedynie bez lampy i przy świetle dziennym wyszedł taki jaki jest na żywo - choć nie do końca :/

Sophin 272 to lakier o fakturze piaskowej, kolor jest baardzo soczysty.
W lecie ten neonik będzie pięknie podkreślał opaleniznę ;)
TUTAJ możecie zobaczyć wszystkie piaskowe lakiery, jest ich na prawdę sporo do wyboru :)
Nie posiada żadnych drobinek, jest troszeczkę gęstszy niż poprzednie lakiery Sophin, nie wylewa się na skórki.
Buteleczka ma pojemność 12ml, pędzelek jest prosty i cieńszy, którym wygodnie się maluje.
Pięknie kryje i wygląda uroczo, dwie warstwy wystarczą aby ładnie pokrył paznokcie.
Pierwsza jak i druga warstwa szybko schnie, nie dawałam na wierzch żadnego topu aby widoczny był efekt piasku:)
Jak Wam się podoba? :)
Pewnie wiecie(albo i nie ;) ) Sophin to nie tylko lakiery do paznokci, ale odżywki, korektory ale i preparaty do usuwania skórek.
I właśnie taki preparat otrzymałam w ostatniej paczuszce od pani Rusłany.
Miodowy preparat do usuwania skórek delikatnie zmiękcza skórki , zawiera D-pantenol oraz ekstrakt z propolisu o właściwościach antyseptycznych i antyutleniających. Regularne stosowanie spowalnia wzrost skórek.
Produkt otrzymujemy w buteleczce o pojemności 12ml tak jak lakiery, pędzelek jest również prosty i cieńszy.
Odżywka delikatnie pachnie miodem, delikatnie zmiękcza skórki, ja może nie mam bardzo dużego problemu ze skórkami, ale fajnie poradziła sobie z takimi jakie mam.
                                                                                    Magda ♥♥

16 komentarzy:

  1. Śliczny kolor no i masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod Violką - kolir genialny, a paznokcie właśnie takie mi się marzą ;)

      Usuń
  2. Ten lakier jest przepiękny
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor. Też do mnie dotarł parę dni temu. Piaski od Sophin są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kolor! super :) a czy on nie podchodzi trochę pod neon?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudowny, uwielbiam takie kolory:) Bardzo ładne masz paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu! Ten lakier jest straaaasznie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny piasek :) ja w swoich zbiorach posiadam tylko jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor fajny, ale ja chyba nie lubię piasków. Paznokcie prze nie wydają się być takimi grubaskami :)

    OdpowiedzUsuń