Sophin 206 i pierścionek od Lady Queen

Jak wiecie w ostatniej paczuszce, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Sophin otrzymałam cztery kolory lakierów, dzisiaj przyszedł czas na kolejne cudeńko:)
Tym razem będzie to Sophin 206, same zobaczcie ;)

Sophin 206 to przecudny srebrny holograficzny lakier, mieniący się w różnych tęczowych kolorach.
Lakier jest dosyć rzadkiej konsystencji, ale nie wylewa się na skórki przy malowaniu.
Do całkowitego krycia wystarczyły mi dwie warstwy, które szybko schną - i za to wielki plus :)
Sophin 206 Nie tworzy smug i ma satynowe wykończenie.
Buteleczka ma pojemność 12 ml, pędzelek jest prosty i cieńszy, którym wygodnie się maluje.
Ja jestem nim oczarowana, w zależności od światła pięknie się mieni na różowo, fioletowo, niebiesko ... cudnie! :)
To najpiękniejszy holograficzny lakier jaki do tej pory spotkałam.
NIE ZAWIERA toksycznych składników:formaldehyde, toluene, camphor, dibutyl phthalate, paraben.
TUTAJ znajdziecie wszystkie kolekcje lakierów, zapraszam do obejrzenia ;)
Pięknie wygląda solo, ale dodałam mu małe serduszka :)
Jak Wam się podoba? :)
Zapraszam na stronę Sophin oraz Cosmo Art jeśli chcecie poznać bliżej markę :)
Pierścionek dostałam w paczuszce, którą dostałam w ramach współpracy ze sklepem Lady Queen, możecie go kupić TUTAJ w cenie 1,58$.
 Pierścionki są w kolorze złota i srebra, z kamyczkami jak mój, ale również są gładkie.
Ja bardzo lubię takie szerokie pierścionki dlatego taki wybrałam:)
Jeśli Wam się podoba zapraszam na zakupy, pamiętajcie że jeśli użyjecie kodu FCLC15  otrzymacie 15% rabatu, a wysyłka jest zawsze darmowa.
                                                                                                                                Magda ♥♥

26 komentarzy:

  1. Lakier cudo,a pierścionek przecudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Linearne holo <3 cudniś! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne paznokcie :) Uwielbiam takie holograficzne kolory. Swietny wzorek w sam raz na Walentynki.
    Pierscionek troche duzy, ja wole delikatniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju co za świetny lakier :P holo jak zawsze mi odpowiada :P a pierścionek w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra kolor! Ostatnio bardzo lubię lakiery holograficzne :)
    Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lakier :-) tez go mam ale jeazcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, mój ukochany holoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można zakupić taki lakier, bo nigdy marki stacjonarnie nie widziałam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co widziałam je na allegro, ale prawdopodobnie jeszcze w lutym będzie sklep internetowy Sophin:)

      Usuń
  9. Lakier jest piękny, ale pierścionek... cudo!

    OdpowiedzUsuń