Serduszka z Sophin Gellac :)

Witajcie :)
Dzisiaj będzie serduszkowo ;) 
Wiem wiem Walentynki minęły, ale dla mnie to dzień jak co dzień :)
A mi się zachciało jakoś serduszek na paznokciach :)
Do wykonania mani użyłam dwóch lakierów Sophin Gellac o numerach 631 i 629. 
Na wierzch oczywiście top Gellac od Sophin.
Płytka, którą użyłam to BP-L013 od bornprettystore

Ale, że mi się nudziło ;) Zmalowałam jeszcze jedne serduszkowe Walentynkowe ;)
Płytka ta sama - jakoś bardzo ją lubię :)
Lakiery które użyłam to również Sophin 631, biel to Sally Hansen.
                                                                                       Ściskam :*
                                                                                                             Magda ♥♥

22 komentarze:

  1. Wspaniałe są te pazurki - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ci powiem, to Ci powiem ale te zdobienie są fenomenalne, serio. Zarówno pierwsze jak i drugie urzekły mnie całkowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa są piękne. Ja podziwiam dziewczyny które potrafią robić gradient na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha Madziu s Ciebie Śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery są piękne i kiedyś sprawię sobie chociaż jeden ;) Piękne pazurki Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienia już widziałam ;) oba bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne urocze zdobienia! świetne te serduszka

    OdpowiedzUsuń