Naklejki od Lady Queen

Witajcie :)
Chwilkę mnie nie było, ale byłam z synkiem w szpitalu. Pozbywaliśmy się trzeciego migdała :) Już jesteśmy w domu, ale ja jak zwykle po szpitalu nie mogę się ogarnąć.
Jeszcze dopadło mnie jakieś przeziębienie :/
No ale powoli wracam :)
Jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Lady Queen  paczuszkę,którą pokazywałam Wam TUTAJ, dzisiaj przyszedł czas na naklejki :)

Naklejki na paznokcie są różnej wielkości i szerokości, aby móc dopasować każdą z nich do innego paznokcia. Sztuk jest 14 :)
Są proste w użyciu,tylko trzeba je dobrze dopasować na paznokcia, ja jednak troszkę bardziej wolę jednak naklejki wodne :D
Ale te akurat bardzo mi się spodobały bo dają fajny efekt, choć pewnie na dłuższych paznokciach wyglądałyby ładniej :)
Lakiery jakie użyłam to biel z Delii o numerze 08 i mój ulubiony Sophin 206.
Naklejki dostępne są w dziale Nail Art, a dokładniej TUTAJ ich cena to 2,99$ , ale gdy użyjecie kodu FCLC15 otrzymacie 15% rabatu, a wysyłka jest zawsze darmowa.
                                                                                                      Magda ♥♥

34 komentarze:

  1. Pięknie wyszło, idealnie dopasowałaś naklejki. U mnie takie naklejki się nie sprawdzają bo mam wypukłą płytkę i ciężko je dobrze dopasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naklejki wodne dla mnie prostsze więc je wole niż takie ;)

      Usuń
  2. Swietnie wyglądają te naklejki, ja tez wole jednak wodne, no ale polaczenie tutaj z sophinkiem swietne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentują te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne naklejki, ale taki typ niestety u mnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda śliczne są, ja jednak wolę jak pisałam wodne :)

      Usuń
  6. zwróciłam uwagę na te naklejki już jakiś czas temu, ale mi umknęły :) chyba znów muszę o nich pomyśleć i w końcu je kupić, bo bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze dałaś sobie z nimi radę ;) ja też wolę wodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo! Jakie ładne :) Coś a'la marmurek.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wygladaja na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne naklejki! Pięknie się prezentują na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja próbowałam i niestety wytrzymały tylko do pierwszej kąpieli... Może na hybrydzie miałyby jakąś szansę powodzenia... Pozdrawiam. www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodne trzymają się jednak dłużej, rzadko używam takich naklejek bo za dużo czasu zajmuje mi ich aplikacja :)

      Usuń
  13. Fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne pazurki, robią wrażenie te naklejki.
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji

    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys zakupilam, ale nie potrafilam ich poprawnie nalozyc ;( zrezygnowalam z tej formy ozdabiania paznokci. Ale u Ciebie efekt jest cudowny ;)
    Zapraszam do mnie
    pozostacsoba.blogot.com

    OdpowiedzUsuń