LASHVOLUTION serum pobudzające wzrost rzęs

Witajcie :)
Chyba każda z nas chciałaby mieć dłuugie rzęsy, ja oczywiście tak ;)
Lekkiego bzika mam nie tylko na punkcie paznokci, ale również na punkcie rzęs :)
Kilka dni temu udało mi się nawiązać współpracę z LashVolution , nie minął dzień, dwa a przyszła do mnie cudna paczuszka.
O marce czytałam na blogach, widziałam jak działa na rzęsy innych dziewczyn i ciekawa byłam jej efektów u siebie.

Serum przyszło w eleganckim opakowaniu, bardzo spodobało mi się to co zobaczyłam w  środku... 
Mianowicie to, że było zadedykowane specjalnie dla mnie :) To bardzo miłe takie spersonalizowane pudełeczko :)
Serum ma 3ml pojemności, w opakowaniu dołączona jest miarka do rzęs, ulotka jak go używać, oraz cały skład odżywki.

Działanie:
LashVolution to serum do rzęs o wysokiej skuteczności, które stymuluje i przyśpiesza wzrost rzęs oraz zwiększa ich objętość i gęstość.
Z zamiłowania do piękna opracowaliśmy innowacyjną, zaawansowaną formułę, która sprawi, że Twoje rzęsy juz po 4 tygodniach będą dłuższe, gęstsze, mocniejsze i bardziej lśniące, a Ty zyskasz zniewalające spojrzenie.
Badania wykazały, że LashVolution to:
87% dłuższe rzęsy
80% gęstsze rzęsy
wrażenie bardziej podkręconych i ciemniejszych rzęs
ogólna poprawa kondycji rzęs.
Odżywkę należy stosować codziennie wieczorem u nasady górnych rzęs. Chronić aby odżywka nie dostała się do oczu.
Nie należy aplikować jej na dolną linię rzęs.
Pełna kuracja powinna trwać 8-12 tygodni. Po tym czasie w celu podtrzymania efektów zaleca się stosowanie serum 2-3 razy w tygodniu.
Pędzelek jest miękki, serum z niego nie spływa.
Odżywkę można kupić TUTAJ.
3ml serum starcza na 4 miesiące kuracji i kosztuje 79zł, natomiast 2x3ml starcza na 8 miesięcy i kosztuje 158zł.
W porównaniu do niektórych odżywek myślę, że nie jest to bardzo dużo.
Moje rzęsy w tej chwili wyglądają tak, zobaczymy jak będą się zmieniać ;)
Kurację zaczęłam 11.02 , za miesiąc wrócę do Was ze zdjęciami i moimi pierwszymi odczuciami.
 
                                                                                                  Magda ♥♥

17 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu.
    Czekam zatem na recenzje
    pozdrawiam Marcelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niecierpliwie czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ciekawe czy u mnie by się sprawdziła, bo l4l mnie strasznie podrażnił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo mnie nie uczulał, kiedyś używałam

      Usuń
  4. Nie znam tego produktu, ale z checia zobacze jak sie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tym produkcie ale z chęcią poznam efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz będziesz mieć rzęsy aż do nieba ;) hihi ;) czekam aż pokażesz efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem efektów, oby były jak najdłuuuuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne rzęsy i bez wydłużania :* Serum doda im jedynie efektu Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/2016/02/lifestyle-1.html

    OdpowiedzUsuń