Joanna seria hialuronowa Szampon + odżywka

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwa bardzo przyjemne produkty do włosów, które warto wypróbować ... przynajmniej moim zdaniem ;)
Lubię próbować nowości na włosach, choć nie zawsze wychodzi mi to na dobre jednak często próbuję czegoś nowego i zmieniam produkty do włosów.
Gdy zobaczyłam serię hialuronową z Joanny, postanowiłam ją wypróbować i był to dobry krok:)

Seria hialuronowa do włosów zawiera trzy produkty szampon, odżywkę, oraz odżywkę w sprayu.
Ja pokażę Wam szampon i odżywkę.

Szampon z kwasem hialuronowym o właściwościach nawilżających doskonale myje i pielęgnuje Twoje włosy pozostawiając lekkie i pełne energii.

Szampon dobrze oczyszcza włosy, fajnie się pieni i co dla mnie ważne nie obciąża włosów i ich nie przetłuszcza. Nie podrażnił skóry głowy.
Szampon ma kremową konsystencję, ślicznie pachnie i nawilża włosy, oraz sprawia że są miękkie.

Odżywka z kwasem hialuronowym o właściwościach nawilżających doskonale pielęgnuje i odżywia Twoje włosy pozostawiając je łatwe do rozczesywania, lekkie i pełne energii.

Odżywka równie ślicznie pachnie jak szampon, włosy po niej są błyszczące i miękkie. 
Nie obciąża włosów i ich nie przetłuszcza. 
Nie plącze włosów, odżywkę się spłukuje co ja średnio lubię ale się do tego przekonałam.


Podsumowując bardzo polubiłam i polecam tą parę.
Kosmetyki firmy Joanna są tanie i dostępne w drogeriach oraz online.
Jeśli chodzi o odżywkę w sprayu czytałam o niej dużo pozytywów, więc i ona kiedyś znajdzie u mnie swoje miejsce :)

Znacie tę serię?
 Lubicie Joannę? :)
                                                                                                            Magda ♥♥

10 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze widzę, ale zaciekawiło. Ja wolę odżywki, które się splukuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ogół nie interesują mnie produkty do pielęgnacji tej firmy, chociaż ten duet nawet mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ;) Z Joanny używałam głownie farb do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad tym duetem, ale moje włosy jedynie z Joanny tolerują szampon do włosów czerwonych.

    OdpowiedzUsuń