Sophin Gellac 631

Witajcie:)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie na dworze wiosna, cieplutko i słonecznie :)
Ostatnio pokazywałam Wam zawartość paczuszki, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Sophin Polska, wśród nich znalazł się lakier Sophin Gellac 631.
To drugi lakier tej serii, który znalazł się w moich rączkach ;)

Jak już pewnie wiecie lakiery te mają wykończenie żelowe bez użycia lampy UV, do lakieru dołączony jest top.
Wszystkie dostępne lakiery można obejrzeć TUTAJ
Kolor jego to śliczny, soczysty koral zamknięty w buteleczce o pojemności 12ml.
Pędzelek prosty i cieńszy, którym wygodnie się maluje.
Dwie warstwy wystarczą, aby kolorek ładnie pokrył paznokcie.
 Lakier jest rzadszy, ale nie zalewa skórek.
Pierwsza warstwa schnie szybciutko, przy drugiej trzeba troszeczkę poczekać.
Po dwóch warstwach koloru, nakładamy top który bardzo bardzo polubiłam, schnie bardzo szybko i nadaje pięknego połysku paznokciom.
Jak Wam się podobają? ;)
Ściskam :*
                                                                                     Magda ♥♥

23 komentarze:

  1. Podobają się bardzo ... kocham te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jest a twoje zdobienie i zdjęcia są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne jest a twoje zdobienie i zdjęcia są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdobienie, no i kolorek też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten odcień nie jest do końca 'mój', ale mani bardzo mi się podoba, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdobienie :) kolor Sophina nie bardzo mi się podoba, ale całość wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń