Sophin Gellac 629, Gellac Top coat + trójkątne ćwieki od Lady Qeen

Witajcie :)
W dzisiejszym poście będzie o ostatnim lakierze z tych które pokazywałam Wam w grudniu, które przyszły w ramach współpracy z firmą Sophin i o ćwiekach od Lady queen.
Połączyłam je razem, same oceńcie na koniec czy Wam się podobają :)
Bardzo dziękuję firmie Sophin za możliwość poznania bliżej tych cudeniek :)
Ale wracając do lakieru Sophin Gellac 629 , lakiery te mają żelowe wykończenie bez użycia lampy UV.
Kolorów jest sporo do wyboru same zobaczcie TUTAJ.

Dwie warstwy wystarczą, aby paznokcie były ładnie pokryte, nie trzeba żadnych poprawek.
Pierwsza jak i druga warstwa szybko wysycha i to ogromny plus, lakier jest dość rzadki ale nie zalewa skórek. 
Buteleczka jak i w poprzednich lakierach ma 12ml, pędzelek prosty i cieńszy, którym bardzo wygodnie się maluje. A sam lakier jest cudny:)
Po wyschnięciu drugiej warstwy nakładamy Top Coat Gellac ...
Jest on również dość rzadki, bardzo fajnie się go rozprowadza na paznokciach, pędzelek jest taki sam jak w lakierach - prosty i cieńszy.
Również szybko schnie, a na koniec nadaje paznokciom fajnego połysku co widać na zdjęciach.
O marce Sophin na pewno słyszałyście już sporo, ponieważ jest o niej głośno na blogach, ale jeśli chcecie poznać ją jeszcze bliżej to zapraszam Was na strony Sophin i Cosmo Art.

Do zdobienia użyłam również srebrnych ćwieków, które pochodzą ze sklepu Lady Queen, otrzymałam je w paczuszce w ramach współpracy ze sklepem. 
Takich ozdób wcześniej nie miałam, mając do wyboru w kolorze srebra i złota zdecydowałam się jednak na złoto :)
Trójkątnych ozdób jest woreczku 20 sztuk, zaskoczona byłam że tak fajnie przylegają do paznokci, nie odstają ale za to pięknie dodają elegancji.
Noszę je drugi dzień i żaden nie odkleił się od paznokcia :)
Są one dostępne w dziale Nail Art , a dokładniej TUTAJ w cenie 4,25$ , pamiętajcie jednak, że gdy użyjecie kodu  FCLC15 otrzymacie 15% rabatu , a wysyłka jest zawsze darmowa.
                                                                               Magda ♥♥

36 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym kolorku, mega seksowny - muszę go mieć !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czerwone paznokcie :) z ćwiekami bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostalam z tego sklepu identyczne trójkąciki tylko złote :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja paznokci ;) Bardzo mi się podoba. Precyzja w tym manicure jest widoczna gołym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny mani, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za naklejanymi dodatkami na paznokciach. Twoja propozycja jednak do mnie przemawia! Jestem na tak! Cudowna czerwień. Obserwuję. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  9. preferuję minimalizm na paznokciach, więc zostałabym tylko przy tym czerwonym lakierze :)

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna czerwień, idealnie zestawiona z tymi ćwiekami ;) kusi mnie top coat od Sophin, pewnie wkrótce się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne! te ćwieki dodają elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie o zwykłych lakierach czytałam sporo. Poszukując ich na allegro wpadłam skolei tylko na te żelowe, a o nich nie czytałam nic ;)
    Muszę sobie ten top sprawić.

    A zdobienie bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta czerwień :))) Pozdrawiam kochana gorąco :*

    OdpowiedzUsuń