Sophin 352 Matte Allure

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam kolejny lakier firmy Sophin, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą.
To kolejny lakier tej firmy, który mnie zachwycił.
Wcześniej nie miałam matowego lakieru, dlaczego? 
Wydawało mi się, że nie wyglądają na moich paznokciach ładnie ponieważ na próbę kupiłam dawno temu matowy top i jakoś nie przypadliśmy sobie do gustu...
Ale kobieta zmienną jest ;)
 I wybrałam sobie z oferty Sophin , który na paznokciach wygląda uroczo, ale sami zobaczcie:)

Lakier Sophin 352 należy do serii Matte Allure, inne kolory możecie zobaczyć TUTAJ.
Buteleczka tak jak i w poprzednim lakierze to 12ml, pędzelek cieńszy i  prosty, którym wygodnie się maluje.
Lakier jest dosyć rzadki, ale nie wylewa się na skórki przy malowaniu. 
Plus za to, że bardzo szybko wysycha, dwie warstwy i lakier idealnie prezentuje się na paznokciach, jest delikatnie satynowy. 
Solo wygląda pięknie, ale na koniec dodałam troszeczkę stempli ;)
Jak Wam się podoba solo czy ze stemplami? ;)
Jeśli chcecie bliżej poznać markę i ich produkty zapraszam na stronę Sophin i Cosmo Art.


PS:  Póki co troszkę mnie nie będzie, w czwartek idę z synkiem do szpitala, pewnie do poniedziałku poleżymy. Trzymajcie kciuki, aby wszystko poszło dobrze :*
                                                                                                      Magda ♥♥ 

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor lakieru - rzadko trafiają się takie ładne odcienie tak dobrze kryjące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor ja mam nr 355 i tez jest super. Zapraszam do mnie nailsbyviolka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie wyglądają ślicznie, nawet bez wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. On mi nie wygląda na taki 'suchy' mat, jak ma np. Golden Rose, tylko ma taki lekki połysk jak np. maty Barry M. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie, ja także mam kilka matowych topów, ale leżą nieużywane, bo nie przepadam za takim wykończeniem... jednak ten lakier ma w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda niesamowicie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow... wspaniały kolorek i jakie piękne zdobienie, zakochałam się w nim :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Ja właśnie pomalowałam pazurki innym jasnym Sophinem i nie mogę wyjść z szoku jak idealnie kryje po dwóch cienkich warstwach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te lakiery, kolor jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wzorkiem ciekawiej to wyglada :) Bez wzorku fajne do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, elegancki mani, a firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę lakier o takim kolorze! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja miłość do nudziaków przyciągnęła mnie do tego posta! Piękny kolor, cudne wykonanie :) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń