Sophin 328 słodki róż

Witajcie :)
Miało troszkę mnie nie być, jednak jak to bywa w życiu nie wszystko układa się po naszej myśli ... takim oto sposobem wyszliśmy ze szpitala, ponieważ odrzucili nas z zabiegu ze względu na złe wyniki ... ale nie będę zawracać Was swoimi sprawami.
Jeśli możecie tylko to trzymajcie kciuki jakiś czas ... :*
Dzisiaj pokażę Wam kolejny lakier Sophin, który otrzymałam od firmy w ramach współpracy.
Chyba wiecie, że bardzo lubię kolor różowy i jego odcienie, dlatego wybrałam ten śliczny lakier i nie zawiodłam się, na żywo, na pazurkach wygląda jeszcze cudniej :)

Sophin 328 należy do serii Sophisticated wszystkie kolorki można obejrzeć TUTAJ .
To śliczny, cukierkowy róż z mnóstwem białych heksów, drobinek.
Buteleczka tak samo jak w poprzednio opisywanych lakierach 12 ml, pędzelek cieńszy i prosty- bardzo wygodnie się nim maluje.
Na zdjęciach mam dwie grubsze warstwy, dodałam do niego naklejki wodne a na wierzch moje ulubione Seche. Lakier dość szybko schnie, co do tego ile wytrzymał na paznokciach to mam go trzeci dzień i nic się nie dzieje. Jeśli wytrzymam jeszcze bez malowania to napiszę ile dał radę;)
Jeśli chcecie bliżej poznać markę i ich produkty zapraszam na stronę Sophin i Cosmo Art.
                                                                                                         Magda ♥♥

30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanką różu to ja nie jestem Ale musze przyznać,ze ten lakier bardzo mi sie podoba
    Kciuki trzymam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki odcień :) oczywiście trzymam za was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny róż i super naklejka - zamówiłam taką na ebay w październiku, niestety nie dotarła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu to niedobrze, jest szansa że jeszcze dotrze? :/

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego :)!
    Kurcze, fajny efekt daje ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny :) Łapacze snów wyglądają bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Born Pretty Store http://www.bornprettystore.com/patternssheet-dream-catcher-nail-water-decals-transfer-sticker-born-pretty-p-20599.html :)

      Usuń
  9. Cudny ten lakier, a łapacze snów dodają uroku całemu zdobieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki:) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny lakier i świetne zdobienie!!

    OdpowiedzUsuń