Organizer na płytki od Lady Queen

Witajcie.
Ostatnio otrzymałam paczuszkę ze współpracy ze sklepem Lady Queen która szła od listopada. Tyle chyba jeszcze nie czekałam, ale doszła cała i zdrowa :)
Ćwieki pokazywałam Wam ostatnio, a to cała zawartość paczuszki :)

Ale dzisiaj będzie o organizerze na płytki.
Organizer ma wymiary 8cm na 9cm, ja wybrałam kolor różowy ale w sklepie jest ich do wyboru cztery. 
Zawiera 12 kieszonek , a każda z nich ma przegródki na dwie okrągłe płytki więc mieścimy ich 24 :)
To mój pierwszy organizer, więc moje płytki mają już swoje miejsce i nie muszę ich szukać po wszystkich pudełkach z rzeczami do paznokci:)
Ma praktyczne zapięcie dzięki któremu płytki są na swoim miejscu :)
Jeśli nie macie jeszcze takich etui,a podoba Wam się ta to zapraszam Was do sklepu Lady Queen, organizer znajduje się w dziale Nail Art a dokładniej TUTAJ w cenie 5,15$ , pamiętajcie jednak, że jak użyjcie kodu FCLC15  otrzymacie 15% rabatu , a wysyłka jest zawsze darmowa.
     
                                                                                  Magda ♥♥



14 komentarzy:

  1. też bardzo długo czekałam na swoją ostatnią współpracową paczkę od Lady Queen... a najbardziej ciekawią mnie naklejki spośród Twojej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatna rzecz jednak zdobienia paznokci nie dla mnie. Nie mam do tego cierpliwości. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne etui od BPS ;-) Przydatny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui rzecz bardzo przydatna ) u mnie szła od września przesyłka ;) i też teraz dotarła dopiero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj coś te nasze przesyłki musimy dłuuugo czekać :/

      Usuń
  5. Świetnie pomyślany ten organizer :))

    OdpowiedzUsuń