Cudna mięta Sophin 350 Matte Allure

Witajcie :)
Kilka dni temu przyszła mi kolejna paczuszka w ramach współpracy z Sophin Polska, tym razem wybrałam takie cudeńka, jak pokazuję Wam niżej. 
Prezentem był miodowy preparat do skórek.
Dzisiaj zapraszam na cudną miętkę Sophin 350 ;)

Sophin 350 należy do serii Matte Allure, to drugi mój lakier z tej serii i również cudowny.
TUTAJ można obejrzeć wszystkie kolory.
Delikatna , kremowa mięta a wykończenie matowe-satynowe. Jednym słowem CUDO:)
Buteleczka jak w poprzednich lakierach o pojemności 12ml, pędzelek cieńszy i prosty, którym wygodnie się maluje.
Lakier jak przy Sophin 352 tej serii rzadszy , ale nie wylewa się na skórki przy malowaniu.
Pierwsza warstwa wysycha bardzo szybko, druga troszkę dłużej -można się uprzeć na trzecią warstwę ale myślę, że nie ma takiej potrzeby bo już pięknie prezentuje się na paznokciach :)
Dodałam troszkę stempelków, do wypełnienia różyczek użyłam Sophin 328, który pokazywałam Wam w innym poście i Sophin 272 o którym będzie mowa niedługo, czarny lakier do stempli to coral 44 z Delia Cosmetics.
Marka Sophin jest Wam już na pewno znana, ale jeśli chcecie poznać ją jeszcze bliżej to zapraszam na dwie stronki Sophin Polska i Cosmo Art .

Ściskam :* 
                                                                                            Magda ♥♥ 





25 komentarzy:

  1. Cudowna ta miętka a te kwiatuszki ...bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień! :) Masz piękne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, ten kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta miętka i w ogóle widzę, że ta matowa kolekcja dobrze się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go mieć! :D Piękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głośno ostatnio o tych lakierach. Kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, piękny! już mam na niego chrapkę :D ja też dzisiaj dostałam swoją paczuszkę od Sophin ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, rzeczywiście cudna!! Przecudna :) Wykonanie so perfect! Jendo wielkie wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ten kolor wygląda na twoich dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny efekt, taki satynowy. piękny kolor i różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor prześliczny, ale chyba bardziej zachwyciły mnie Twoje paznokcie :) Są po prostu idealne. Marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor przepiękny, ale z tymi kwiatuszkami to po prostu cud, miód, malina <3

    OdpowiedzUsuń
  14. I solo i ze stemplami wygląda czadowo :)

    OdpowiedzUsuń