Płytka BP-L013 od Born Pretty Store

Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z płytką BP-L013 , którą między innymi otrzymałam w paczuszce ze sklepu Born Pretty Store w ramach współpracy.
Na płytce jest 21 całopaznokciowych świetnych wzorków, ja pokażę Wam trzy wzory które gościły do tej pory na moich (ale nie tylko) paznokciach :)
Wzorki odbijają się bardzo dobrze, choć widzę że czas zmienić czarny lakier do stempli ;) Polecicie mi jakiś w kolorze czarnym i białym? :)
Drugi wzorek to słodkie serduszka, a swoje paznokcie dała mi do zmalowania moja szwagierka ;)

Płytka dostępna jest w dziale Nail Art a dokładniej TUTAJ w cenie 3,89, w tej chwili jest w promocji.
Pamiętajcie, że możecie skorzystać z mojego kodu URL91, otrzymacie wtedy 10% zniżki,
a wysyłka jest jak zawsze darmowa.
                                                                                                        Magda ♥♥

22 komentarze:

  1. super :) ja niestety nie umiem posługiwać się takimi przyrządami do zdobień ;) ale wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka trzeba próbować, ja uczę się cały czas :)

      Usuń
  2. Super zygzaczki i ten pierwszy mani też bardzo mi się podoba. Polecam Colour Alike do stempli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Koniecznie muszę zakupić Colour Alike dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  3. Ciekawe wzorki, podobają mi się takie zdobienia na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni wzor chyba najbardziej mi się podoba ale tak w ogóle to wszystkie są ladne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreseczki poziome najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt :) Ja nigdy nie miałam cierpliwości do tworzenia takich wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat tej płytki nie mam, bo niestety wzory są dla mnie za małe :P ale bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszym mani się zakochałam! Cudo.

    Ja do stemplowania najbardziej lubię czarny Konad lub Sinful Colors.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O Konada też muszę wypróbować :)

      Usuń
  9. A ja nadal nie mam stempli! A mam coraz większą ochotę, jak patrzę na te cudeńka: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze mani najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń