Holograficzna piękność Sophin 207

Witajcie, jak święta? :)
Chciałam pokazać Wam jakie cudeńka przyszły do mnie dzień przed Wigilią od firmy Sophin z którą rozpoczęłam współpracę :)
Miałam do wyboru cztery lakiery, wybór jak dla mnie był ciężki ponieważ otrzymałam sporo paletek a tam różnorodne, kolorowe cuda :)
Postanowiłam, że wybiorę każdy inny, ale wśród nich jest oczywiście róż ;) (jakżeby inaczej:)
Lakiery Sophin pojawiły się u nas niedawno, marka stworzyła cudowną kolekcję lakierów wśród których myślę, że każda z nas znajdzie coś dla siebie.
Firma oprócz lakierów posiada w swojej ofercie różnorodne odżywki, preparaty do usuwania skórek, zmywacze, korektory i odżywki w pisaku. 
Ale wracając do lakierów to znajdziecie tutaj matowe, piaskowe, kremowe, holograficzne, vinylowe, ale również lakiery Gellac (żelowe lakiery bez konieczności użycia lampy uv) 
Dzisiaj pokażę Wam, kto jako pierwszy zagościł na moich paznokciach, jest to Sophin 207.
To lakier o o wykończeniu holograficznym, jest rzadkiej konsystencji, jednak świetnie napigmentowany.
Nie zalewa skórek mimo tego, że jest rzadki.
Do całkowitego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy, które bardzo szybko schną, nie zrobił smug.
Lakier cudnie wygląda na paznokciach, mieni się w kolorach fiolet, róż, złoty, niebieski.
Pędzelek ma cieńszy i prosty, bardzo wygodnie się nim maluje.
 Buteleczka to 12ml więc jest spora :)
Jak Wam się podoba? Ja go bardzo polubiłam ;)
Jeśli chcecie bliżej poznać markę i ich produkty zapraszam na stronę Sophin oraz Cosmo Art
Ściskam mocno :)
                                                                                                   Magda ♥♥ 

30 komentarzy:

  1. Piękny lakier, też go sobie wybrałam.Wspaniale się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to czekam na zdjęcia u Ciebie :)

      Usuń
  2. Kurcze, podoba mi się! W buteleczce taki niepozorny, ale... na paznokciu mega;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie te holosie zapowiadają się nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny róż ;) holosie są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek, śliczny efekt holo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam się z tymi lakierami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. tu można go kupić http://allegro.pl/sophin-lakier-hybrydowy-winylowy-12-ml-i5896679855.html cena 26,50 zł

    OdpowiedzUsuń
  8. tu można go kupić http://allegro.pl/sophin-lakier-hybrydowy-winylowy-12-ml-i5896679855.html cena 26,50 zł

    OdpowiedzUsuń