Ators Nail Lacquer od born pretty store

Witajcie :)
Chwilkę mnie nie było, ale wracam wracam ;)
Wracam do Was z recenzją pięknego lakieru, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store
Ators Nail Lacquer to linia ślicznych lakierów z drobinkami na bazie wody.
Nie zawierają formaldehydu, acetonu, DBP i innych substancji rakotwórczych.

To piękny mieniący się lakier w kolorze niebieskim (pewnie skuszę się również na inny kolor)
Lakier jest dosyć gęsty (taki przynajmniej ja otrzymałam) ale pomyślałam, że może taki ma być, ponieważ jest to lakier na bazie wody, który gdy podważymy patyczkiem ładnie odchodzi od paznokcia więc nie trzeba używać zmywacza, ponieważ odchodzi jak naklejka.
Na zdjęciu mam dwie warstwy, troszkę schną więc potrzebują więcej czasu niż lakiery,które używałam, ale prezentują się na prawdę pięknie więc można poczekać ;)
Jeśli chodzi o zapach to nie pachnie jak inne lakiery, może to śmieszne ale mi ten zapach kojarzy się z tapetowaniem ścian - to taki zapach ma, ale jest dość słaby:)
Pędzelek prosty, bardzo wygodny w malowaniu.
A tu zdjęcie bez lampy, a w słoneczku (udało mi się załapać na słońce;) ) chciałam uchwycić kolory drobinek:)
Buteleczka to beczułka o pojemności 16ml
Lakier znajdziecie w dziale Nail Art , a dokładniej TUTAJ w tej chwili jest w promocji i kosztuje 8,74$
Gdy będziecie robić zakupy pamiętajcie, że wysyłka jest zawsze darmowa ,a używając kodu  URL91 otrzymacie 10% zniżki na zakupy
                                                                               Magda ♥♥

26 komentarzy:

  1. Lakier jest śliczny :) Zamówiłam ciemniejszy odcień i już nie mogę się doczekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale piękny ten lakier, uwielbiam niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny lakier :)) Przerzuciłam się jednak na hybrydy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten lakier, kolor i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzekłabym - magiczny, gwiezdny pył! :) Skubaniec robi wrażenie, a do tego taka pojemność, że na długo wystarczy. Ogromny plus też za brak kłopotów ze zmywaniem - takie ściąganie to ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pazurki
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest! I kolorowanka też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda pięknie, a buteleczka jak Zoya ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny kolorek,idealny na zimę-przypomina gwiaździste niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się ściąga ;) śliczny jest ;) takie perełki właśnie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kolor :) To coś w stylu lakierów piaskowych ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda <3 lakier świetny, z tym zdobieniem idealnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Bardzo sprytnie się go usuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kobaltowy kolorek :), zakochałam się w nim :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor i super zdobienie, zazdroszczę, bo ja takich robić nie umiem :( :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny lakier i piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny!!! Muszę się w końcu zdecydować na zakup tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń