Sally Hansen Complete Salon Manicure Nr 500

Witajcie :)
Dzisiaj chciałam Wam się troszkę pochwalić i pokazać śliczne kolory lakierów Sally Hansen.
Niedawno na facebooku Sally Hansen Polska odbył się pastelowy konkurs, w którym moja praca znalazła się w 10tce wygranych z czego bardzo się ucieszyłam.
Moja praca wyglądała tak :)

Nagrodą w konkursie były zestawy nowych kolorów Complete Salon Manicure.
I taki cudny zestaw mi przyszedł:)
Pierwszego, który użyłam to nr 500 Pink At Him. 
To śliczny różowo brzoskwiniowy kolor, który cudnie prezentuje się na paznokciach.
Pink At Him jest bardzo delikatny i subtelny i mimo że nie jest to kolor jesienny dla mnie jest idealny na każdą porę roku ;)  
Buteleczka jest dość masywna, elegancka a pojemność jej to 14,7 ml, więc jest na prawdę spora :)
Pędzelek jest szeroki i płaski, dobrze się nim maluje.
Dwie warstwy lakieru wystarczą, aby ładnie pokryły paznokcie.
Biel to również Sally Hansen, ale numer 300
Jak Wam się podoba? :)
                                                                                                   Magda ♥♥

48 komentarzy:

  1. Prześliczne są te lakiery, paznokcie i mani <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki róż na paznokciach! :) Taki delikatny, subtelny, elegancki! Za białymi paznokciami nie przepadam, żadna firma do tego koloru mnie nie przekona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy ten manicure! Z ciekawości - ile dni wytrzymał? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Po 3 dniach zmyłam i się ładnie trzymał, ale myślę że dłużej by dał radę :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie :) O ile dobrze widzę, to lakier ładnie kryje - końcówki nie prześwitują?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek:)No i fantastycznie wygląda na twoich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne pazurki <3 Lubię lakiery Sally Hansen, zwłaszcza serię Miracle Gel ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej ;-) Ładne kolorki Ci przysłali ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny ten kolorek - muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdobienie :)

    Kochana mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatnie i bardzo ładnie Madzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna kusiły mnie te lakiery, ale jakoś nigdy się nie zdecydowałam na ich zakup. Ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory :)
    Ja jednak jestem miłośniczką hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana gratulacje- naprawdę cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolory. I kształt paznokci.

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi sie zestawienie tych kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mani zdecydowanie zasluzylo na zwycięstwo ;-) nagroda mega fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nudziaki i jasne róże uwielbiam! Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń