Nowości

Witajcie :)
Ostatnio pojawiło się troszkę nowości u mnie ale nie miałam czasu ich pokazać,  trochę zakupów, produktów do testów :)

We wrześniu po obejrzeniu  kilku blogów spodobała mi się bardzo kredka Golden Rose nr 12, skusiłam się na nią i od tamtej pory to moja ukochana kredka ,idealnie do mnie pasuje:)
Na stronie EverydayMe dostałam się do testowania kapsułek Vizir Go Pods i bardzo je polubiłam i mogę Wam je szczerze polecić jeśli lubicie prać w kapsułkach pranie.

Kolejną nowością jest cudny ekspres do kawy Cafissimo Tuttocaffe od Tchibo i Rekomendujto, wraz z zapasem pysznej kawy i herbaty :)
Nie spodziewałam się, że zostanę Ambasadorką Cafissimo, ale się udało.
Pachnący prezent od Le Petit Marseillais , uwielbiam ich produkty :)
O żelach pisałam w innym poście, za jakiś czas po przetestowaniu opisze coś więcej o mleczku.

Zakupy w Rossmannie -49% skusiłam się na lakiery Wibo, moje ulubione odżywki Cztery pory roku i pomadkę Nivea :)
Teraz czekam na ostatni termin zniżek na pudry itd ;)

W Super Pharm skusiłam się na chwalony na blogach tusz do rzęs Loreal Volume Million Lashes Feline, mam nadzieję że i mi przypadnie do gustu bo polowałam na dobrą cenę, oraz pisak Maybelline Master Grafic, którego już wypróbowałam i jest na prawdę fajny.
Kolejne nowości to ulubieniec moich rzęs tusz Max Factor Clump Defy, oraz polecony przez moją szwagierkę podkład Max Factor Ageless Elixir.
Zestaw Venus :)
A ten zestaw kupiłam w promocyjnych cenach na stronie Butik, często można coś fajnego kupić w Hicie dnia ;)
To by było na tyle ;) To już wszystkie moje nowości :)
Znacie, lubicie, używacie którychś produktów? :)
A jak Wasze zakupy w Rossmannie?  
                                                                                                           Magda ♥♥              

23 komentarze:

  1. Na kredki GR od dawna mam ochotę. Mi spodobał się numer 10 i to na niego chcę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ze trzy kolory podobały, ale w końcu wybrałam 12-tkę i nie żałuję :)

      Usuń
  2. Żałuję, że przegapiłam zgłoszenia do Cafissimo. Jak to jest w końcu, ekspresy zostają na stałe czy trzeba je oddać po testach? Spotkałam się z różnymi opiniami.
    Też teraz mam Clump Defy, ale średnio jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ekspresu to do końca niewiadomo... :)
      Ja z Clump Defy jestem bardzo zadowolona bo lubię takie szczoteczki, ale wiadomo każdy ma inne upodobania :)

      Usuń
  3. Ale dużo wszystkiego ;) Faktycznie ta kredka GR bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki ekspres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi również się marzył :)
      Życzę Ci, żeby się spełniło :)

      Usuń
  5. Ale duuuuzo nowości, zazdroszczę ekspresu do kawy,bo bardzo lubię kawkę i sama bym chętnie przetestowala :-)no i lakiery super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Rossmana nic. Odcień kredki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zaszalałam w Ross i SP:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba korzystać póki są takie promocje :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie kolory szminek jak ten z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń