Piórka - naklejki wodne od Lady Queen

Witajcie :)

Niedawno przyszła druga paczuszka w ramach współpracy z Lady Queen a w niej między innymi cudne piórka, ale Perlie również dodała do mojej paczuszki śliczny pierścionek :)
Zestaw naklejek piórkowych bardzo mnie zaskoczył bo jest baardzo duży, nie spodziewałam się że będzie ich tyle :)

Cały zestaw to 11 różnych wzorów piórek, jak widać są to różne kolory jak i wzory.
Ja z ich wykorzystaniem zrobiła dwa zdobienia.
Piórka dostępne są TUTAJ w cenie 4,23$
Lakiery, które użyłam to Golden Rose 107 i Sinner Lady Colour Alike.
Natomiast kolejne piórka wykorzystałam razem z lakierem Paese, który w buteleczce średnio mi się spodobał, jednak gdy pomalowałam nim paznokcie szybko zmieniłam zdanie :)
Mnie piórka zauroczyły i będą częstym gościem na moich paznokciach, a jak Wam się podobają? :)

W paczuszce otrzymałam również uroczy pierścionek, który wygląda jak korona.
Pierścionek jest bardzo dobrze wykonany i delikatny.
Dostępny TUTAJ , w cenie 1,30$
Pamiętajcie, że gdy użyjecie kodu  FCLC15 otrzymacie 15% rabatu, a wysyłka jest zawsze darmowa.
                                                                                                     Magda ♥♥

31 komentarzy:

  1. Świetnie wkomponowałaś piórka w fioletowym zdobieniu :) Nie mogę się 'napatrzeć' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie wiem, które mani jest fajniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi zdecydować, które zdobienie lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw naklejek ;-) Piórka zawsze są na topie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię naklejek, wolę sama namalować wzorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam naklejek, ale podobają mi się u kogoś na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglada, zwłaszcza jakby mi krus zrobił :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani obydwa, chyba ciut bardziej podoba mi się drugie, bo ten lakier nude jest b. ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naklejki wodne zawsze mile widziane ;) mam bardzo dużo różnych piórek, ale jeszcze czekają na swój czas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te piórkowe naklejki, a oba zdobienia bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne naklejki! te pierwsze fajnie się wkomponowały w holo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doprawdy urocze są te piórka. Fioletowe paznokcie podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile piórek, cudne! Te pierwsze podobają mi się najbardziej, drugie byłyby by bardziej w moim guście gdyby baza nie była beżowa a np. ecru, ale też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne są te Twoje manicure :):) i naklejki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie drugie też są bardzo ładne, tylko pierwsze są bardziej 'moje' :D

      Usuń
  17. Świetnie je wkomponowałaś w lakier. Mi się mega podobają te kolorowe piórka, choć możliwe, że na paznokciach inne by zapunktowały ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają te naklejki! Bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne mani :-) nie wiem które lepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowicie podobają mi się Twoje pazurki ;P już wiem na co Cię namówię, jak się spotkamy ;)

    OdpowiedzUsuń