Pędzelki od Lady Queen

Witajcie :)
W paczuszce ze współpracy ze sklepem Lady Queen oprócz piórek i pierścionka, które pokazywałam Wam ostatnio otrzymałam również zestaw pędzelków do zdobień.
Zestaw składa się z 14 pędzelków, oraz sondy.
Wszystko zapakowane jest w etui, dodatkowo każdy pędzelek (oprócz wachlarzyków) posiadają zabezpieczające plastikowe osłonki.

Pędzelki mają różne wielkości, wszystkie łącznie z sondą posiadają białe, drewniane rączki.
Są one podobne do siebie, ale nie są identyczne.
Sonda idealna do wykonania kropeczek;)
Wachlarzyki lubię używać, ponieważ ombre gąbeczką mi nie wychodzi natomiast nimi zawsze wychodzi.
Wszystkich pędzelków jeszcze nie użyłam, ale na pewno często będę po nie sięgać.
Warto go mieć u siebie bo pędzelki są różnorodne, sonda która jest w zestawie mi pasuje ponieważ ja mam grubszą, a ta jest cieniutka:)

Dwa pędzelki z kompletu wykorzystałam do wypełnienia różyczek :)

Taki 15-to częściowy komplecik dostępny jest w dziale Nail Art a dokładniej TUTAJ w cenie 5,67$, pamiętajcie jednak, że gdy użyjecie kodu FCLC15 otrzymacie 15% rabatu, a wysyłka zawsze jest darmowa.
                                                                                               Magda ♥♥

22 komentarze:

  1. Taki zestaw zawsze się przyda lakieromaniaczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie wykonałaś pędzelkami, ciekawe się wydają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny zestaw pędzli, ale w zasadzie nie używam ; do zdobień nadaje mi się tylko bardzo cieniutki pędzelek , który kupuję u siebie w hurtowni kosmetycznej, te tutaj są za grube do cienkich linii, ale do kolorowania i one stroke nadają się w sam raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasują, jeden cieniutki mam też od Ciebie ;)

      Usuń
  4. Cudowny i ogromny zestaw pędzelków,pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze!
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te pędzelki :-) bardzo ładne zdobienie :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, nigdy nie pomyślałam, by zainwestować w wachlarzyk. Chociaż w sumie za duża technologia, gąbką wychodzi ;__;

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany jakie cudne paznokcie :) Masz talent,zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ale cudo zmajstrowałaś na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń