Avon Mineral Crush

Witajcie :)
U mnie jakiś zastój "myśleniowy" nastrojowy, co do malowania paznokci również ... to chyba pogoda tak na mnie działa :)
Syn pochodził 5 dni do 0ki i już zaziębiony więc długo nie pochodził.
Na  blogu chyba nigdy nie pokazywałam lakieru do paznokci z Avonu i bardzo dawno nie miałam w swojej kolekcji lakieru tej firmy :)
Niedawno w moje ręce wpadł oto on ;)

Dzisiejszy lakier to śliczny piasek z Avonu Mineral Crush o nazwie Agate.
Kolor nie wiem czy do końca wyszedł mi na zdjęciach ponieważ ciężko było mi go uchwycić, to niebieski troszkę wpadający we fiolet kolor.
Pojemność lakieru 10ml, co do ceny to widziałam że jest w tej chwili w promocji za 12,99.
Konsystencja lakieru ani średnia, ani gęsta. 
Krycie lakieru bardzo dobre, na zdjęciu mam dwie warstwy, po jednej były troszeczkę prześwity, a schnie na prawdę  szybko.
Pędzelek bardzo wygodny, fajnie się nim maluje.
Co do zmywania to tak jak przy każdym piasku wymaga to dłuższej chwili niż przy zwykłym lakierze.
Lubicie piaskowe lakiery? 
A może macie ten w swojej kolekcji :)
Ściskam Was mocno :* 
                                                                                         Magda ♥♥

28 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jest cudowny! Takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, podoba mi się :)) Mam taki piaskowy, kolor złoty, kupiłam go sobie kiedyś na wyspie. Jest piękny, ale bardzo nie lubię go potem zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie jest troszkę uciążliwe jak to przy piaskach, ale one są tak śliczne że można się potem troszkę pomęczyć :)

      Usuń
  4. Efekt cudowny, chętnie go zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go na paznokciach koleżanki z pracy i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi żaden tusz z avonu nie podchodzi jakoś :( lubie tylko ich perfumy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten lakier, ja ostatnio coraz bardziej lubię się z piaskami,ale tego jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za dużo piasków nie mam, ale widzę że to błąd :)

      Usuń
  8. Ale pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny kolor! uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie lakiery, ale jednak preferuję piaski w wersjach matowych ;) Śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie za matowymi jakoś nie przepadam :)

      Usuń
  11. Nigdy nie miałam piasków, ale podobają mi się. Piękne masz pazurki, a lakier świetnie się na nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń